Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3126
Reffererer til denne tutorialen her http://www.ehow.com/how_4724179_make-bacon-vodka.html

Har noen prøvd dette før, og om det eventuelt smaker godt?
Noen tips eller ting vi må se ut for under utviklingen av bacon vodka-en?


Takker for svar!
Vodka med baconsmak har ivertfall blitt en hit i USA...

Du kan kjøpe ferdig bacon-vodka her: http://bakonvodka.com/
En måned ja, ting tar tid gitt..
Bare jeg som syntes dette hørtes ekstremt ekkelt ut?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vodka med baconsmak har ivertfall blitt en hit i USA...

Du kan kjøpe ferdig bacon-vodka her: http://bakonvodka.com/
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet kan man ikke bestille direkte derfra. Samtidig var dette ikke en vare Vinmonopolet ville vurdere å ta inn, ikke engang på spesialbestilling, da vi kontaktet dem om det en gang i fjor.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Måtte være amerikanere som kunne finne på å blande smaken av fett med alkohol...
Nei cartman, jeg syntes også dette høres direkte forkastelig ut.
Hva blir det neste? Sprit bacon?
Sist endret av Aaatcho; 20. mai 2010 kl. 22:23.
Som en bacon-elsker jeg nå er, så kunne dette faktisk ha vært godt
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Som en bacon-elsker jeg nå er, så kunne dette faktisk ha vært godt
Vis hele sitatet...
Jeg liker også bacon, men tanken på att en veske med den smaken skal renne ned halsen min frister null.
feks: Kebab er godt å tygge på, men du vil da ikke drikke en kebab?
Bacon-saft er jo skamgodt... (Kjøttsaften altså, ikke konsentrat blandet med vann :P )
høres helt forferdelig ut !
haha ! er helt enig med at dette hørtes ekstremt forkastelig ut
Men derimot kebab vodka kunne jeg tenkt meg å smakt iste2008 ;D
Hoho, høres sinnsykt "nasty" ut :P
oppskrift:

Kjøp vodka
kjøp bacon
stek bacon
press bacon ned i faska
hell resten av væsken fra baconet ned i flaska
rist
tøm over på en annen beholder og fjern bacon

win


Kebab-vodka hørtes da ikke så ille ut!
Sist endret av olli408; 20. mai 2010 kl. 22:55.
var innpå sida til bakonvodka.com og fant denne oppskrifta

Swine Flu Shot

• 1 part Bakon Vodka
• 1 part Jaeger
• 1 part Goldschlager

syntest ikke den hørtes god ut eller noe , men lo godt av namnet ;D
Hehe hørtes sykt ut. Men fhm hadde foe noen år tilbake følgende å rapportere: ett selskap hadde laget 3 brussorter med noe spesielle smaker. Broccoli var den ene. Kjøttboller i brunsaus og til sist... Brus med lakse smak!!!

I tillegg hadde ett selskap nylig laget is med syntetisk sædsmak! Vel bekommen!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vodka med baconsmak har ivertfall blitt en hit i USA...
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig er det blitt en hit i dette prakteksemplaret på en fedmenasjon!
Det bare måtte bli en hit i USA!
Nesten like absurd som vanilla coke, men bare nesten.

Dette er såpass motbydelig vemmelig at jeg hadde aldri prøvd å svelge en slik shot kun basert på prinsipp.

Hva er det med folk som faktisk drikker dette?
Regner med de fleste som konsumerer dette er ihuga fans av Doug Heffernan.
Kan ikke skjønne at folk syns Vanilla Coke er så gale! Men Bacon Vodka.. Den dagen derpå kunne nok vært bedre.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Bedre oppskrift:

* Kjøp bacon og vodka
* Stek bacon
* Spis bacon
* Drikk vodka

Klarer ikke se hvordan bacon med vodkasmak er godt - for det er dette det blir. Jeg tviler på at smaken av bacon overdøver alkoholsmaken, i det minste. La vær å besudle baconet deres, eller vodkaen for den saks skyld, med dette. Ikke alt som er godt bør blandes, noe radioresepsjonens stavmikserspalte er et prakteksempel på. Fint påfunn, though.
Har smakt det, og det var absolutt ikke ille. Jeg liker vanligvis ikke bacon da.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Dette er såpass motbydelig vemmelig at jeg hadde aldri prøvd å svelge en slik shot kun basert på prinsipp.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har smakt det, hva baserer du dette på? Har smakt mange rare kombinasjoner som i utgangspunktet hørtes ille ut, men som har vist seg å funke bra. Og selvfølgelig noen som var akkurat like ille som først antatt. Tror det er vanskelig, om ikke umulig å tenke seg fram til en smak.
Jeg skildrer mine følelser ovenfor dette alkymiens heksebrygg ved første øyeblikk jeg ble presentert for dette ved tekst.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Hvorfor ikke heller blande fisk i vodkaen? Da blir den jo "sunn"
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg skildrer mine følelser ovenfor dette alkymiens heksebrygg ved første øyeblikk jeg ble presentert for dette ved tekst.
Vis hele sitatet...
Da så. Er enig i at det ikke høres spesielt godt ut og jeg hadde nok ikke gått over fjell for å få tak i et eksemplar med det første jeg heller
Sist endret av sOHaM; 21. mai 2010 kl. 01:09.
Trådstarter
7 2
Det er bestemt vi skal gjøre det og skaffe en hel haug til en fest, veldig spent på hvordan dette blir.

Kommer til å lage en stjerne versjon og en skog versjon der vi bruker stjerne bacon og skogs bacon :3

Ps: Vi er bacon elskere, we dont mind.

Om dere vil kan jeg poste resultat og meninger når den er ferdig.

Also ser noen ikke fikk med seg at både fettet og baconet skal fjernest fra vodkaen når den har stått en måneds tid.
Dette gjøres ved å fryse vodkaen slik at fettet legger seg ovenfor og deretter fjerne det, så vidt jeg har oppfattet det.

SLik blir vodkaen helt gjennomsiktig uten grums når den er ferdig.
Sitat av schnugaf Vis innlegg
Det er bestemt vi skal gjøre det og skaffe en hel haug til en fest, veldig spent på hvordan dette blir.

Kommer til å lage en stjerne versjon og en skog versjon der vi bruker stjerne bacon og skogs bacon :3

Ps: Vi er bacon elskere, we dont mind.

Om dere vil kan jeg poste resultat og meninger når den er ferdig.

Also ser noen ikke fikk med seg at både fettet og baconet skal fjernest fra vodkaen når den har stått en måneds tid.
Dette gjøres ved å fryse vodkaen slik at fettet legger seg ovenfor og deretter fjerne det, så vidt jeg har oppfattet det.

SLik blir vodkaen helt gjennomsiktig uten grums når den er ferdig.
Vis hele sitatet...
Legg ut miniguide og smaksrapport etterpå?
Hadde vært interessant å lese!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av schnugaf Vis innlegg
Det er bestemt vi skal gjøre det og skaffe en hel haug til en fest, veldig spent på hvordan dette blir.

Kommer til å lage en stjerne versjon og en skog versjon der vi bruker stjerne bacon og skogs bacon :3

Ps: Vi er bacon elskere, we dont mind.

Om dere vil kan jeg poste resultat og meninger når den er ferdig.

Also ser noen ikke fikk med seg at både fettet og baconet skal fjernest fra vodkaen når den har stått en måneds tid.
Dette gjøres ved å fryse vodkaen slik at fettet legger seg ovenfor og deretter fjerne det, så vidt jeg har oppfattet det.

SLik blir vodkaen helt gjennomsiktig uten grums når den er ferdig.
Vis hele sitatet...
Noen rapport på hvordan den ble?
Rusrapport