Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 3603
Vil bare høre om det er stemning for en liten sammenkomst for freaks i Oslo?

Jeg har selv aldri vært på et slikt treff, og vil derfor gjerne delta på et!
Hva med en kald pils på en varm vårdag?
Å møtes i en park en dag med fint vær, er erfaringsmessig lettere å organisere enn f. eks. å spise på Peppes eller liknende.

Anbefaler deg å foreslå noen alternative opplegg (Grille i frognerparken, uteøl på Løkka, sjampis og reker på Lektern etc.), samt å lage en poll for f. eks. 3 potensielle datoer for treffet.

Jeg stiller gjerne opp om datoen passer
Ja det høres ikke dumt ut, nå er godværet i full gang, hvorfor ikke ta en pils eller kaffe i godværet freaks
For å være helt ærlig er jeg ganske usikker på om jeg hadde turt å stille på et nFF-treff :P.
Sitat av gitarhenrik Vis innlegg
For å være helt ærlig er jeg ganske usikker på om jeg hadde turt å stille på et nFF-treff :P.
Vis hele sitatet...
De aller fleste nFF-medlemmer er helt vanlige, harmløse folk. Jeg har alltid hatt det superhyggelig når jeg har møtt folk fra nFF tidligere
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
De aller fleste nFF-medlemmer er helt vanlige, harmløse folk. Jeg har alltid hatt det superhyggelig når jeg har møtt folk fra nFF tidligere
Vis hele sitatet...
hadde jeg bodd litt nærmere sør hadde jeg sikkert kommet innom en tur, selv om jeg kanskje er noe over gj.snittsalderen
Hadde vært fett. Sikkert blitt NOEN debatter...

Ikke sarkasme btw..
Sist endret av tech9; 9. mai 2010 kl. 02:04.
Trådstarter
Da skal jeg sette i gang en poll med dato og happening -alternativer
Et treff hadde absolutt vært på sin plass nå ja. Skal se om jeg klarer å komme meg ned til Oslo denne gangen om jeg finner datoen passende. Trangt tidsskjema nå rundt eksamenstider
Tja.. Hadde kanskje ikke vært så dumt dette nei!
Vært på noen treff i min tid, og alfa-omega er å BESTEMME en tid og ett sted, og så få folk til å komme dit. Ikke spør hva som passer i ukesvis, for da koker det bort i kålen.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg er med dersom dere ikke innfører aldersgrense.
Ikke meningen å være teit, men hvor gamle er dere som tenker å møtes her? Bor nærme Oslo og tenker på det selv.
Trådstarter
Sitat av httpwhat Vis innlegg
Ikke meningen å være teit, men hvor gamle er dere som tenker å møtes her? Bor nærme Oslo og tenker på det selv.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det kunne vært hyggelig å ta en øl sammen med dere. Men kanskje da velge et sted uten aldersgrense, så de som ikke er myndige også får vært med. Så kan de kose seg med en cola
folk spør alltid om alder når slike treff arrangeres og vill bare si:

Jeg var på mitt første treff når jeg var 17, og jeg var hverken den hverken eldst eller yngst. Noen var godt opp i 20-årene. Likevel var alle sammen veldig velkomne og alle var venner - og alle snakket med alle. Dette stemmer og for alle treffene i senere tid. Det at man henger på forumet, og såpass sjeldent treffes, gjør at man har massevis å snakke om - selv om man ikke en gang beveger seg utenfor temaene til forumet. Men det er og muligheter for debatter utenfor dette og.

Jeg sier bare: Har du lyst og tid, still opp. Ikke bry deg om de andr eer mye yngre eller eldre enn deg. Du får en knall tid uansett nFF-folk er generelt veldig trivelige folk
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
folk spør alltid om alder når slike treff arrangeres og vill bare si:

Jeg var på mitt første treff når jeg var 17, og jeg var hverken den hverken eldst eller yngst. Noen var godt opp i 20-årene. Likevel var alle sammen veldig velkomne og alle var venner - og alle snakket med alle. Dette stemmer og for alle treffene i senere tid. Det at man henger på forumet, og såpass sjeldent treffes, gjør at man har massevis å snakke om - selv om man ikke en gang beveger seg utenfor temaene til forumet. Men det er og muligheter for debatter utenfor dette og.

Jeg sier bare: Har du lyst og tid, still opp. Ikke bry deg om de andr eer mye yngre eller eldre enn deg. Du får en knall tid uansett nFF-folk er generelt veldig trivelige folk
Vis hele sitatet...
Godt sagt! Og jeg er helt enig
Hvis jeg har mulighet er jeg bankers med. Sleng opp en poll med noen alternativer schnell!

Treff er kos. Alder ingen hindring. Jeg foreslår at vi gjør noe som ikke ekskluderer mindreårige. Jeg er gammel...
Kanskje det
JEG VIL!! NÅÅÅÅÅ!!!

hehe, jeg blir gjerne med. Har egentlig ventet på at noen skal ta initiativ. Fett.
Noen får bare ta på seg å bestemme en plass, så kommer sikker jeg. Får dra med meg ei venninde eller to så slipper jeg å komme alene.. hehe
Høres interessant ut, hook me up
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hvis det passer slik sier jeg ikke nei til mat og øl. Har ikke fått kommet på noen treff før så det kan jo bli spennende.
Jeg reiser til Oslo 12. Mai og blir der til over den 17. Hvis treffet blir mellom de datoene så er jeg lett med!
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Er nok litt opptatt for tiden, men om vi får til noe etter 20. Juni (:P), så er jeg med Øl og mat høres knall ut!
kan vel bli med.. tid og sted??
Sist endret av random40348; 9. mai 2010 kl. 17:32.
Bra forslag, grillmat smaker godt en solvarm vår/sommerdag, regn med meg.
hva med lørdag 29mai anyone?
Hadde jeg bare bodd lenger ned i lande hadde jeg nåkk stilt opp, alltids kos med litt mat og kald pils på en fin dag
Sitat av xhacktly Vis innlegg
hva med lørdag 29mai anyone?
Vis hele sitatet...
Igjen, det lønner seg å lage en poll...

Hvem vil være initiativtaker?
Trådstarter
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Igjen, det lønner seg å lage en poll...

Hvem vil være initiativtaker?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å komme opp med noen forslag hvertfall. Men tror det er lurt å sette en dato til etter folk er ferdig med eksamner.
Ferien for oss unge starter vel Lørdag 19. Juni, om det er ønske om å lure med den yngre del av forumet fra rundt om i landet burde det derfor være 19. Juni eller helga etter (25/26 Juni).
- Jeg kommer hvertfall til å ta toget fra Toten - Oslo rimelig lett uansett dato.

Om noen slenger opp en kort liste med datoforslag ordner jeg poll.

Når er eksamensperioden over?
Jeg stiller om jeg har mulighet og det er pent vær. Og ikke blir mobbet for å være overvektig.
16.JUNI er siste skoledag, og eksamenstiden her er fra nå omtrent til 16.juni.
Jeg er med hvis jeg er kommet meg sørover innen da
Sist endret av bolla3; 10. mai 2010 kl. 10:41.
Så, fom. 16. Juni passer best for studentene?

Dvs. at disse helgene er aktuelle?
Juni: Fredag/Lørdag 18/19, 25/26.
Juli: Fredag/Lørdag 2/3, 9/10.
Vis hele sitatet...
Det er 4 helger som er aktuelle, om noen har fler forslag til datoer så kom med dem slik at det kan bli laget en poll.
Student jeg og, men ser ikke noen grunn til at man ikke kan ta en fridag fra eksamesforberedleser. Jeg foreslår en søndag! Da er det ikke noe som skjer uansett og svært få jobber på søndager(færre en fredag og lørdag i hvertfall).

13 eller 20 juni.
30 mai..
Egentlig så funker alle dager for min del da men kanksje ikke roskilde datoer..
Jeg for min del har eksamen i slutten av Mai. Alt etter det, og frem til 15-16 juni er "go"
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
jeg får vel starte og spare opp så skal vi vel få se om det blir en tur da
Samme med meg som med Felix_poker. Jeg kan alt etter 18 mai -->

Jeg vil gjerne være med på dette, men grilling i parken høres diggest ut for min del i alle fall, dessuten tror jeg majoriteten på dette forumet har godt av å være litt ute også, hehe.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Hadde vært gøy å faktisk dukke opp på et treff for en gangs skyld.
Fint initiativ
Jeg kan egentlig når somhelst, om det blir parken så tar jeg med bikkje om det er okey for folket (snill rolig unggutt)
Sitat av doctor Vis innlegg
16.JUNI er siste skoledag, og eksamenstiden her er fra nå omtrent til 16.juni.
Vis hele sitatet...
Hmm, siste skole dag her er den 18'ende. Og har siste eksamen den 17, en dag før skolen er slutt.

Men er sikkert med, hvis ingen har noe mot en russer på treffet.
Sist endret av Dr.Feelgood; 10. mai 2010 kl. 21:07.