Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4573
hei,

har tatt amfetamin ca 0,5 g hver dag i 4 dager nå og i går begynte jeg å oppleve en veldig svak smerte på begge testiklene. det gjør ikke veldig vondt men det er småvondt og vil unngå å ta meg selv på pungen.

tidligere erfaring med amf er bare vært 3-4 ganger ca 0,5-1 på fest eller lan, men har da ikke opplevd noe testikkel smerte.

er det noen som har opplevd lignende? er dette på grunn av amf eller kan dette være tilfeldig?

sliter også med at jeg urineringen går litt trådt noen ganger, men det vet jeg er ganske normalt, noen som har tips for å bedre dette ?
Sist endret av kaajzor; 21. desember 2013 kl. 00:35.
Høres kjent ut.
Antok det hadde sammenheng med ekstremt langvarig og gjentatt bruk( av testiklene).

Gikk over når jeg roet litt, men kan vel være greit å la legen sjekke at det ikke er noen infeksjon.
Ut i fra det jeg kan se er ikke dette uvanlig. Bruker ikke selv, men min venn Google gjør
Sist endret av hala; 21. desember 2013 kl. 00:44. Grunn: Link
Sitat av kaajzor Vis innlegg
hei,

har tatt amfetamin ca 0,5 g hver dag i 4 dager nå og i går begynte jeg å oppleve en veldig svak smerte på begge testiklene. det gjør ikke veldig vondt men det er småvondt og vil unngå å ta meg selv på pungen.

tidligere erfaring med amf er bare vært 3-4 ganger ca 0,5-1 på fest eller lan, men har da ikke opplevd noe testikkel smerte.

er det noen som har opplevd lignende? er dette på grunn av amf eller kan dette være tilfeldig?

sliter også med at jeg urineringen går litt trådt noen ganger, men det vet jeg er ganske normalt, noen som har tips for å bedre dette ?
Vis hele sitatet...
Ang urineringen er det pga for lite veske! Prøv å drikk mer vann! Kan hende det løser testikkel problemet ditt også!
Trådstarter
3 0
veldig svak smerte ikke noe sånn at det gjør vondt konstant, bare at jeg kjenner det er litt små vondt/sårt hvis jeg kommer borti testiklene...

drakk en liter melk og tok multivitamin for 15 min siden, er faktisk på bedringens vei. har ikke drukket melk siden onsdag, kun vann og brus.. spist 2-3 normale måltider hver dag og sovet ca 6-8 timer hver dag så har levd normalt...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Det der husker jeg og, fikk noia, runka, gikk bort.
Trådstarter
3 0
ja, har hatt det sånn før uten å rørt noe amf i perioder jeg har vært mye kåt faktisk, som jeg har brukt litt tid på å få tømt meg

virker faktisk ut som melk hjelper mot det altså.. stod opp for 1 time siden og da hadde jeg fått det litt tilbake. nå har jeg drukket en halvliter melk til frokost og nå er den lille smerten på vei til å forsvinne.
I den perioden jeg brukte meth for et par måneder siden merket jeg smerter, i tillegg til at det virket som om den venstre av og til trakk seg opp og nesten forsvant opp i lysken/magen.. helt jævli
Sist endret av Deagleflyndre; 21. desember 2013 kl. 14:42.
Hmm. Amf og meth høres jo sunt ut. Er sikkert veldig sunt at det gjør vondt i ballene og at ballene "stikker av" opp i kroppen..
Sitat av fleinmann Vis innlegg
Hmm. Amf og meth høres jo sunt ut. Er sikkert veldig sunt at det gjør vondt i ballene og at ballene "stikker av" opp i kroppen..
Vis hele sitatet...
Hadde også "stukket av" om jeg hadde vært ballene til trådstarter.
Er bare å løpe og gjemme seg.
En slags barnesikring mot forplantning .
Personlig blir jeg kåt av amf, og er av den "heldige" prosentdelen av verdensbefolkningen som får såkalte "blue balls". Kanskje du også faller innenfor denne prosenten.
Amfetamin har en effekt på utsatte kropps deler ( deler av kroppen som ligger utenfor kroppen, fingre, nese, penis, testikkler) Når store nok mengder amfetamin inntas går kroppen i "nødmodus" og sender blodet tilbake til hjertet. Over lengre tid med bruk fører dette til at blodårene krymper og dette kan være veldig smertefullt. Har ikke mye erfaring med dette selv, men har venner som har gått flere uker med samme type smerte, eneste som hjelper er å ta seg en pause fra amfetamin.