Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 8880
Den undervurderte
Er det på noen som helst mulighet for å kjøpe en tom snusboks med ditt eget Design som du har laget? eller designe eget design for så å kjøpe den ?

Takker for alle svar.
#1 Kjøp en snusboks av plast
#2 Ta mål av boksen der klistremerkene sitter
#3 Ta av klistremerker
#4 Lag eget design som er like stor som klistremerke størrelsene på boksen
#5 Bestill klistremerkene med motivet
#6 Klistre på dine egne merker
Gammel pudder boks?
Så fikser/maler du litt på den så har du noe som ikke så mange har.

http://www.tias.com/stores/dds/pictures/t74897a.jpg

Send meg en PM, kan jeg godt male noe "freaky" på den
Sist endret av Tothep; 18. februar 2012 kl. 15:24.
Så jo flott ut denne Tothep. Det må være i porselen antar jeg?
Vil anbefale å kjøpe en Lucky Strike snusboks. De boksene er laget av metall, plast og gummi. Modder du en sånn så vil den i alle fall holde en stund!

Har du no sveise/loddekunskap så er det ingen tak for hvor kult du kan gjøre det! Har selv tenkt på hvor kjekt det hadde vært å ha skyvelokk på toppen, så man slipper å knote med boksen når man bare har èn hånd ledig.
Sitat av Chang Vis innlegg
Så jo flott ut denne Tothep. Det må være i porselen antar jeg?
Vis hele sitatet...
Jepp, noe som er utrolig vanskelig å male på. Pluss at det er buet.

http://a.imageshack.us/img341/5059/lampp.jpg

Børstet glass som er buet. Laga den til kinorommet, siden BSG er den av fav. seriene. (den mangler litt skygger osv der)

Maling på glass/porselen er noe som tar tid pga. det bør varmes så kjøles så varmes igjen.
Bare si meg hvor mange du vil ha så kan jeg sende deg snusbokser med tusjstreker på så lenge du betaler for boksen og designmaterialet. Skal også forsikre deg om at boksen er tom og vaska når den kommer til deg.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Jepp, noe som er utrolig vanskelig å male på. Pluss at det er buet.

http://a.imageshack.us/img341/5059/lampp.jpg

Børstet glass som er buet. Laga den til kinorommet, siden BSG er den av fav. seriene. (den mangler litt skygger osv der)

Maling på glass/porselen er noe som tar tid pga. det bør varmes så kjøles så varmes igjen.
Vis hele sitatet...
Du er helten min.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Intoforever Vis innlegg
Bare si meg hvor mange du vil ha så kan jeg sende deg snusbokser med tusjstreker på så lenge du betaler for boksen og designmaterialet. Skal også forsikre deg om at boksen er tom og vaska når den kommer til deg.
Vis hele sitatet...

Hehe, skal nok lage egen isåfall. skal ha en boks med designet som representerer meg som produsent
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Hehe, skal nok lage egen isåfall. skal ha en boks med designet som representerer meg som produsent
Vis hele sitatet...
Kom med design så kan jeg male eller trykke det til deg ( ett av firmaene jeg driver er et silketrykkeri)

Eneste utgift jeg har på dette er å lage selve filmen, som koster ca. 150 kr.
Kan male/trykke på hva som helst, lager også klistremerker hvis du vil ha det.
Sveise kan jeg også gjøre. Helst ikke på aluminium, da drar kostnadene fort opp.

Ikke for å kuppe tråden din morfen94, men jeg har fått mange pm'er ang. den BSG lampa.
Den måler 63cm i diameter og er ca 5cm dyp. Selve lampa koster litt over 900, jobben gjør jeg gratis.
Så send en pm igjen hvis dette er av int.
Sist endret av Tothep; 19. februar 2012 kl. 01:17.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Tothep Vis innlegg
Kom med design så kan jeg male eller trykke det til deg ( ett av firmaene jeg driver er et silketrykkeri)

Eneste utgift jeg har på dette er å lage selve filmen, som koster ca. 150 kr.
Kan male/trykke på hva som helst, lager også klistremerker hvis du vil ha det.
Sveise kan jeg også gjøre. Helst ikke på aluminium, da drar kostnadene fort opp.

Ikke for å kuppe tråden din morfen94, men jeg har fått mange pm'er ang. den BSG lampa.
Den måler 63cm i diameter og er ca 5cm dyp. Selve lampa koster litt over 900, jobben gjør jeg gratis.
Så send en pm igjen hvis dette er av int.
Vis hele sitatet...
Sender design senere, må først designe det og tilbasse logoen !

Vet du sånn ca. målene på boksen på toppen og bunn?

forresten, du leverer med lim på baksiden, så den festes til boksen og, right ? hadde vært asm !
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Sender design senere, må først designe det og tilbasse logoen !

Vet du sånn ca. målene på boksen på toppen og bunn?

forresten, du leverer med lim på baksiden, så den festes til boksen og, right ? hadde vært asm !
Vis hele sitatet...
Ja, det er lim på baksiden av et klistremerke.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Tothep Vis innlegg
Ja, det er lim på baksiden av et klistremerke.
Vis hele sitatet...
Asm. jeg tar målene og evt. sender deg en pm for adresse å sende boksen til, så kan du se om det går. jeg kan gjerne lime på hvis du sender tilbake. jeg dekker såklart alle kostnader som trengs.

mvh
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Asm. jeg tar målene og evt. sender deg en pm for adresse å sende boksen til, så kan du se om det går. jeg kan gjerne lime på hvis du sender tilbake. jeg dekker såklart alle kostnader som trengs.

mvh
Vis hele sitatet...
Jeg trenger også en logo. Helst høyoppløselig og hvor stor du vil ha merket.
Og hva det skal festes på.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Tothep Vis innlegg
Jeg trenger også en logo. Helst høyoppløselig og hvor stor du vil ha merket.
Og hva det skal festes på.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig. sender alt