Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1648
Heisann!

jeg lurte på å kjøpe meg Easycap til og filme på PS3 mens jeg spiller

å jeg er bare litt nysjerri på hva folk rundt mener om Easycap på PS3?

filmer den i bra kvalitet?

hva er din erfaring med Easycap på PS3 ( viss du har de)
A madman with a box
mabala's Avatar
Jeg har aldri hatt en selv, men som jeg har forstått det, så blir det ikke noe særlig bra kvalitet med easycap. Du bør heller investere i noe litt dyrere. Slik som en dazzle, eller for enda bedre kvalitet, en Hauppauge.
Trur nok ikke den filmer bedre enn 480p...hvis du er virkelig seriøs burde du gå for Happauge HD pvr..koster rundt 2k, men vært det for 1080p
Har det selv og er utrolig fornøyd.
Easycap har jeg ikke sett noen steder jeg har vært, men sett Dazzle et par steder. Har ikke helt rett pris på Dazzle, men den er rundt 500-600kr og den filmer helt likt som Easycap, bare 480p.

Edit: Jaja slått på målstreken :P
Sist endret av LTe; 10. april 2011 kl. 00:05.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Det er nesten samme kvalitet fra Easycap Vs. Dazzle da jeg har easycap og har sett fler opptak fra dazzle som ikke viser noe relativt bedre kvalitet da mye av det ligger i hva du gjør i redigerings programe du bruker.. mitt EC bidrag fra skate3 demoen se i 720p Men vis du skal virkelig lage noe filmer så burde du gå for en HDPVR til noe rundt 2000,- så du slipper å filme fra scart. eller så kan du alltids søke her på freak
easycap og dazzle får du kjøpt på Ebay til rundt 200-300,- kr
Sist endret av ttj; 10. april 2011 kl. 00:11.
▼ ... noen uker senere ... ▼
HDPVR blir litt ekstremt etter min mening. Jeg hadde ikke betalt 2000,- for å videoene mine i full HD (1080p) når du kan få 720p med Dazzle for under 500-lappen som jeg syntes er bra nok. Dette kommer jo selvfølgelig helt an på hvor mye du har tenkt til å bruke dette her, og hvor seriøs og detaljert du er i filmlagingen.
Har tenkt på dette selv, DX har noen brukbare ;-)