Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1165
Litt sært..Men, men..

Er det noen som er keene på å spille i party på Black Ops? Bare for å game sammen liksom. Er så jævla lei å spille med randoms som suger under hele kampen. Hadde vært mye bedre å spille med folk du kan kommunisere med under kampen, få hjelp av, bidra med hjelp osv.

Gamer på ps3..

Peace :-)
Sist endret av Veum; 13. mars 2011 kl. 22:42.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
PS3? PC? Xbox?
CoD4?MW2?BO?
Må nok ut med mer info her gitt!
Kan ærlig talt si at CoD ikke er et teamplay spill. Derfor det er så "noob" vennlig

Hvilken plattform og hvilken CoD?

FatMan: Du glemte Wii
Sist endret av Xernox; 13. mars 2011 kl. 22:40.
Trådstarter
29 5
Sitat av FatMan Vis innlegg
PS3? PC? Xbox?
CoD4?MW2?BO?
Må nok ut med mer info her gitt!
Vis hele sitatet...

Ops. Fiksa det nå
sure, add meg: Jaohcmi

når på døgnet spiller du mest?
jeg personlig spiller når jeg kommer hjem fra skolen, kommer hjem 3 - 4, kommer ann på hvilken dag. har tappet ganske kraftig ned, men det er morsommere å spille hvis man spiller med noen, som du sier, som man kan kommunisere med.
mw2 eller ops? xbox?

edit: ah, spiller på xbox jeg, så da funker det jo ikke
offtopic: jeg har hørt at microsoft og sont skal slå sammen nettverkene? noen som kan bekrefte det?
Sist endret av CuziikFTW; 13. mars 2011 kl. 22:45.
Sitat av Veum Vis innlegg
Ops. Fiksa det nå
Vis hele sitatet...
Du vet at det finnes 7 forskjellig Call of Duty spill.
EDIT: Nvm du fiksa det...

MW2 så er jeg med. PS3 her og.
Sist endret av Xernox; 13. mars 2011 kl. 22:42.
Trådstarter
29 5
Jeg glemte å skrive at jeg gamer BO på ps3 Det skal være endra nå.
Er ikke Freak Forums brukerbase ganske ''random''?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
FatMan: Du glemte Wii
Vis hele sitatet...
Ah beklager den! Men da må vi ta med Nintendo DS også!

Anyways, jeg spiller kun på PC, så utelukket for meg.

Sitat av Kolobok Vis innlegg
Er ikke Freak Forums brukerbase ganske ''random''?
Vis hele sitatet...
Absolutt, men spiller man lenge nok med de samme "randomsa" kan man bli et riktig godt team!
Sitat av Xernox Vis innlegg
Kan ærlig talt si at CoD ikke er et teamplay spill. Derfor det er så "noob" vennlig

Hvilken plattform og hvilken CoD?

FatMan: Du glemte Wii
Vis hele sitatet...
Det er nok mere team enn du tror.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Det er nok mere team enn du tror.
Vis hele sitatet...
Prøv BF2 og du har teamplay på mye høyere skala.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
CoD kan spiller på mange måter. En av de mest effektive er å rushe dritten ut av motstanderen, da trenger man ikke noe team. Men det kan også spilles taktisk med spawntraps og samarbeid.
Too bad at alle løper rundt med hver sin UMP/Scar H og sprayer..
A madman with a box
mabala's Avatar
Besøk HupitGaming. Det er en side lagt av noen av de største youtuberne (commentators). Der kan du registrere deg å søke etter feks et pub team. Vet ikke om det er så mange norske tho.

Jeg selv spiller på ps3, add meg hvis du vil; mynameismartin. Er ikke så aktiv for tiden da, men har spilt en del gb og slikt.
Sist endret av mabala; 13. mars 2011 kl. 22:53.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Det er nok mere team enn du tror.
Vis hele sitatet...
Det er 123154123 videoer på youtube hvor folk dominerer det motsatte laget, helt alene, 34-1. "teamwork". Som nevnt tidligere, spill Battlefield istedet, MYE mer teambased.
Sitat av VikingOnABoat Vis innlegg
Det er 123154123 videoer på youtube hvor folk dominerer det motsatte laget, helt alene, 34-1. "teamwork". Som nevnt tidligere, spill Battlefield istedet, MYE mer teambased.
Vis hele sitatet...
Helt enig der. Kjøpte meg Black Ops til PS3 når det kom ut, etter å ha levlet til første prestige helt av meg selv vis du ser bort i fra 2-3 helger med kamerater så ble jeg mektig lei.

Testet ut BF2 Bad Company, hvor jeg spiller sammens med tre kamerater. Utrolig hvor my bedre det er, spiller vanligvis Rush mens vi sitter på Teamspeak. Da er det snakk om at en av oss er hver class, og løper rundt og dominerer.

Vil anbefale deg det på det sterkeste, dog er dette best på PC.
Så er ikke CoD laget for å være et team spill heller da?

På CoD trenger du faktisk skills for å klare deg.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
På CoD trenger du faktisk skills for å klare deg.
Vis hele sitatet...
Noobtube plz!
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Så er ikke CoD laget for å være et team spill heller da?

På CoD trenger du faktisk skills for å klare deg.
Vis hele sitatet...
Det var nok ment til det, men er ganske så umulig når en spiller kan drepe hele laget ganske simpelt. Siden dette er mulig så vil folk heller løpe solo og hater at friendly folk kommer i veien.
For dere som er interessert, så rektrutterer CbN klanen Black Ops medlemmer, så det er bare til og slenge inn en søknad!
http://cbn.erikvag.net/forum/
Add meg psn : magnisx, spiller ganske ofte, men har dabba ut nå, Minecrraft som duger nå !