Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1413
Noen som vet om et bra videoredigeringsprogram? Skal helst kunne legge filmer oppå hverandre
Skjønner ikke helt hva du mener med "Skal helst kunne legge filmer oppå hverandre"
Men Sony vegas pro er jo et ganske bra program til å redigere film
Skal kunne sette sammen to filmer
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Skal kunne sette sammen to filmer
Vis hele sitatet...
Det kan du vel i alle redigeringsprogram? Windows Movie Maker er vel verdt en titt hvis du ikke trenger noe mer avansert enn to videospor.
skal kunne spille av to filmer sammen samtidig. eks: at en kan snakke med seg selv
Det du tenker på er flere lag(layers). Dette har alle brukbare verktøy. Premiere pro og sony vegas er i hvert fall noe å ta en titt på.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av evvedevve Vis innlegg
skal kunne spille av to filmer sammen samtidig. eks: at en kan snakke med seg selv
Vis hele sitatet...
Og svaret mitt ga deg alt du trengte.
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Og svaret mitt ga deg alt du trengte.
Vis hele sitatet...
Hvis det er dette han mener så greier ikke windows movie maker det. Som sagt så har du adobe premiere, sony vegas og adobe after effects. Finnes nok flere hvis du googler litt.
Sist endret av hestelus123; 11. mai 2010 kl. 15:29.
Det var det jeg mente

Adobe Premier PRO funker bra