Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5593
Sitter her med 3 gram grønt. Hva skal jeg gjøre? Jeg er nybegynner og har ikke en dritt bong/piper osv.
Jeg har som regel pleid å spist hasjen(brownies osv)

Fant en tråd om hvordan å lage flaskebong, men skjønte ikke en dritt.
Så om noen kan hjelpe meg/fortelle meg hvordan/linke meg noen linker så hadde jeg blitt kjempe glad.

Du kan alltids sjekke youtube eller google det
Trådstarter
har prøvd å google det :-o
hva i alle dager har du googla siden du ikke fant ut noe? jeg tror "hvordan rulle en joint" gir et relativt bra svar, men hadde du skrevet "how to roll a joint" kunne du bada i tutorials, videoer, bilder osv.

søk på dailysmoker på youtube, så har du noe å se og lære.
du burde komme til meg så kan jeg hjelpe deg og røyke det
http://forum.grasscity.com/apprentic...ce-smoker.html

Søk etter "simple bong" eller noe liknende på Google og Youtube. Ekstremt enkelt å lage.
Sist endret av Stratops; 7. mai 2010 kl. 22:25.
Trådstarter
jaja, får lete mer da :-) kan ikke rulle joint, men jeg får se på noen videor å prøve.

lookster, da kommer jeg med en gang hvor bor'u?
Hvis du vet hvordan du ruller rullings så kan du også lage joint.
du kan prøve å lage deg en "cone" du fyller med mekk.. personlig pleier jeg aldri å røyke gress på bong/pipe, er mere joint-type om det er marihuana i bildet men, smaken er som baken ; den er delt! ;D
flaske-bong blir vel det letteste, er raskt søk på youtube eller her på forumet gir deg nok utallige svar..
Hvis du har 10/20 min: lag lyspære vaporizer: http://www.youtube.com/watch?v=RhEGp7aD-qA
Men bruk en brødkniv/sag eller lignende til å kutte flasken, da norske flasker av plastikk ofte er en god del hardere enn de i USA. Have fun!
Sitat av ScoobyDoo Vis innlegg
Sitter her med 3 gram grønt. Hva skal jeg gjøre? Jeg er nybegynner og har ikke en dritt bong/piper osv.
Jeg har som regel pleid å spist hasjen(brownies osv)

Fant en tråd om hvordan å lage flaskebong, men skjønte ikke en dritt.
Så om noen kan hjelpe meg/fortelle meg hvordan/linke meg noen linker så hadde jeg blitt kjempe glad.

Vis hele sitatet...
Enkelt og greit, lag det i flaske! Flaska funker faen så bra!..
Ta ei vanelig flaske/saftflaske. 2 hull, en kicker og et hull hvor du plaserer folie/rist. There u go!.. Ikke verre enn d. og funker faen så bra.
Skal prøve å gi en kjapp forklaring til flaske

Du trenger:
Sølvfolie
Flaske (0.5cl)

Hvordan:
1. Du brenner først 2 hull, et hull rett over papiret på cola flasken, et 5cm unner papiret.
2. ta vekk korken, så stikker du et par hull i sølvfolie og plasserer det over tuten ( ikke for store hull )
3. Ta det du skal røyke oppå sølvfolie, tenn på og kos deg!


Vet ikke 110% om dette blir helt riktig, men er den måten jeg har brukt et par ganger.

Lykke til
Og bare for å nevne det; flaskebonger er noe skikkelig møkk om man ikke har en ordentlig brønn. Man ender opp med å røyke inn deler av plasten også, og det skal ikke mye til for å skjønne at det ikke er sundt for deg.
Om du har en Maglite liggende kan du bruke den.
Eller så kan du rulle en joint?
Er ikke sikkert det blir pent, men til slutt får du jo noe du kan røyke.. Fuck flaskebong og lyspærevapor, tar bare lang tid å få til, og virker stort sett sånn halvveis av hva det egentlig skal..
Rull en joint, eller lag en kake.. Søk i forum, masse kakeoppsrkifter her inne.
I tilfelle du ennå ikke har fyrt det, så kan du jo ta ett google-søk etter "The Joint Rolling Handbook". Der lærer du nok en ting eller to
Trådstarter
Takk for svar :-D Har ikke fyrt den enda nei, fant ut at vi skulle vente pga. eksamen dagen etter. haha
Du kan jo lage waterfall eller bøtte(bruker bare en tiliters bøtte). Begge måtene er ganske heftige, så til førstegangsbruk anbefaler jeg waterfall. Da kan du lettere ta flere (små)trekk fra en flaske(husk å tette choken og tuten mellom trekkene så du ikke mister røyken...)

*på bøttemetoden må du selvfølgelig sage av bunnen på flasken hvis du ikke så det fra filmen.
Sist endret av hemakid; 13. mai 2010 kl. 00:09.