Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1919
http://img341.imageshack.us/img341/5648/iscope.jpg


Her er da mitt andre forsøk på å lage en liten fragmovie, eller montage som det så fancy kalles.
Hva er deres meninger?
Synes dere musikken passer bra?
Hvordan er redigeringen?
Si hva du mener

http://www.youtube.com/watch?v=Y_8r3owJLaA

(Gjerne kommenter på youtube og)
Heilt ok, standar! gjer ikkje noko bedre selv tbh xD men, musikken? ikkje den eg forventer til film? xD
men, du kommer deg nok framøve! ^^ stå på
Trådstarter
8 10
Sitat av Trondvn Vis innlegg
Heilt ok, standar! gjer ikkje noko bedre selv tbh xD men, musikken? ikkje den eg forventer til film? xD
men, du kommer deg nok framøve! ^^ stå på
Vis hele sitatet...
Har du hørt musikken til denne da ?

http://www.youtube.com/watch?v=Hq2_3T1-I1Q

Litt uvanlig, men digger den!
Sitat av Tomtix Vis innlegg
Har du hørt musikken til denne da ?

http://www.youtube.com/watch?v=Hq2_3T1-I1Q

Litt uvanlig, men digger den!
Vis hele sitatet...
der passer den inn med editinga da ;D det som teller

sett den før!^^ ble tøff!^^ CodMw2 til pc er hard og edite og da, siden det ikkjer er console til og recorde

men, ja se her, 10 min brukt? xD http://www.youtube.com/watch?v=JC-HeFItX88
Er det bare meg som misliker sånne filmer, jeg regner med at det ikke er det, det var sarkasme.

Uvant sang og forbanna lav oppløsning. Dessuten ser det ut som at noen har smurt skokrem på videoen så kontrasten skal bli værre.
Sist endret av Turbokalven; 8. mai 2010 kl. 00:18. Grunn: Skrivefeil
gentleman #1
ViceR's Avatar
Sitat av Turbokalven Vis innlegg
Er det bare meg som midliker sånne filmer, jeg regner med at det ikke er det, det var sarkasme.

Uvant sang og forbanna lav oppløsning. Dessuten ser det ut som at noen har smurt skokrem på videoen så kontrasten skal bli værre.
Vis hele sitatet...
Enig i dette. Montager var kult en gang i tiden, men ikke nå lenger, da skal det i alle fall være noe nytt.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
syns det var rått jeg^^
Var nice den
Musikken var dræt i forhold til spill!

Prøv og fokuser litt mindre på effekter, og heller fokuser mer på frags. Blir veldig forvirrende å nyte filmen med så mye effekter som svirrer rundt på skjermen hele tiden.
Redigering: Ingenting å si på. Ikke overdrevet som noen lenger oppe her påstår, fin kvalitet oggenerelt bra

Klip/frags: Privatematcher? Montager gjort i privat lobbyer er ikke imponerende uansett hvor bra de er.
Kan også nevne at litt mer variasjon hadde gjort seg. Ak triplespray? Spas rampage? Mange muligheter, Intervention er brukt all for mye imho.
Eneste jeg synes er gøy å se i fragmovies er lange klipp der du dreper flere etter hverandre, ettersom dette viser at du kanskje har litt skills, og ikke bare har brukt god til på å samle opp nok kills til at du kan lime dem sammen til en lang fragmovie. Enkle kills er mer eller mindre meningsløse.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Jeg lurer litt på hva som er greia med å spinne 360 grader før du skyter?
De som gjør det kaller man "Youtubers".
Hvilket program egner seg best til slikt?
Tenker på opptaksprogrammet man bruker under selve spillet.
Har du gjort noe med fargene? Kontrasten var faktisk så høy at det ble smått forstyrrende å se på filmen.

Det tok nærmere ett minutt før jeg klarte å få med meg at du drepte noen. Helt ærlig, dersom jeg skal se en slik type film vil jeg se dyktighet så tidlig som mulig for å i det hele tatt vurdere å bruke tid på å se den ferdig. Fem til ti sekunder med buildup holder evig lenge dersom poenget er at man skal få med seg nicket du bruker. Perioden med svart/hvit filming blir bare forstyrrende og gir meg ingen ting som seer.

Når det er sagt likte jeg at kills kom raskt når det først startet. Å spole over partier hvor du kun går, slik du gjør, er en bra ting for å holde kontinuiteten i filmen oppe.
Trådstarter
8 10
Takk til alle som har svart.
Jeg tar til meg all kritikk og prøver å gjøre min neste film, enda bedre.

De som lurer på hvordan program jeg har brukt til å ta opp spillingen med.
Programmet heter "Wegame" og kan lastes ned gratis her. http://www.wegame.com
Grei editing, der er du flink.
Musikken kunne vært bedre, men 360 noscope er drit kjedlig å se på.
Ta heller å record et par CB / GB matcher og lag en tage ut av det.
Sist endret av ToheZ; 8. mai 2010 kl. 18:22.
Likte filmen veldig godt, digger skytinga med.. hurtig aim osv, hvis du skjønner :P
Good job!
Vanvittig høy sens du spiller med da? Grei film, men selv er jeg ikke noe fan av å snurre rundt for hvert kill jeg tar.
Redigeringen var vel ok egentlig. Litt mørkt på noen steder syns jeg.

Gaminga var ikke noe å skryte av. Kjedelige frags og kun intervention.
Personlig syns jeg det med og hoppe gjøre 360 og så skyte er bare utrolig kjederlig, ellers var quickscopingen grei. filmen kunne vært bedre og du skulle hatt mye mer kick i sangen
Jeg skjønner jo nå hvorfor jeg alltid dauer hele tiden på cod..
Sitat av Herremann Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=XEoqHeqKrGE

Denne er jo mye bedre, og morsommere
Vis hele sitatet...
Ja, men det er ingen killmontage.

Ontopic: neste gang du lager montage, ikke gjør det i private match. I tillegg, vær litt original. Vi har alle sett quickscope og 360 kills, lag en imponerende no-scope film hvor du f.eks har kills hvor du dreper på 300m avstand. Eller på Highrise når du står oppå tårnet der, ta sats, en 360 og no scope en kar. DA er jeg imponert. (har sett lignende, men allikevel imponerende å se noe slikt uansett.) Ellers er kontrastene ødelagt. Jeg vil gjerne se kills, at noen i det hele tatt fikser på farger er et minus for meg.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Prøv og lage en film med eide hardscopes det tar minst 9 timer mindre ser like bra ut og du treffer hver gang(det er ingen som lager sånne videoer)
Er det lov til å være helt ærlig?
- Bra

Fy søren så dårlig. Du virker ikke spesielt god i mw2 og i tilleg så er dette mw2. Man kan jo faktisk SE at du lucker på grunn av lag etc? Herregud

I tilleg så driver folk å sier at man IKKE skal ha frags fra private kamper? Hvis du tar frags fra public så er man jo helt på tryne? Jeg anbefaler dere å ta en titt på www.tek-9.org/cinema for å se hvordan ordentlige filmer ser ut. Dette var faktisk utrolig lame!
Sist endret av c#mn; 13. mai 2010 kl. 21:32. Grunn: ninjaedit
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
lag no en bra hardsqope montage da hadde mange flere sett alle har jo sett nosqopes og quicksqopes
da hadde mye flere folk sett på fimene dine
Veldig fin den, bra editing og syncing spesielt Du burde få den i HD, Sony Vegas burde gjøre trikset. Men tør jeg spør hvordan du fikk til den logoen, iScope? Det står jo at du har brukt After Effects, så tenker vell at du har brukt det og/eller Photoshop. Men kunne du gå litt inn i dybden, forklare litt nærmere?
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Veldig fin den, bra editing og syncing spesielt Du burde få den i HD, Sony Vegas burde gjøre trikset. Men tør jeg spør hvordan du fikk til den logoen, iScope? Det står jo at du har brukt After Effects, så tenker vell at du har brukt det og/eller Photoshop. Men kunne du gå litt inn i dybden, forklare litt nærmere?
Vis hele sitatet...
www.videocopilot.net

Ca rip off fra den siden der. Følg guidene hans så lærer du. Skjønner ikke at folk synes dette er bra når han bare tar copy-paste.
Sitat av c#mn Vis innlegg
www.videocopilot.net

Ca rip off fra den siden der. Følg guidene hans så lærer du. Skjønner ikke at folk synes dette er bra når han bare tar copy-paste.
Vis hele sitatet...
Det kunne vell ikke jeg vite da