Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1347
Hvorvidt er det mulig og kjøre en slags keylogger.. så viss jeg sender feks en fil til en person, så vil jeg se alt den personen trykker på tastaturet.. uten att den person vet noe om det såklart..
Hæ? Hva er spørsmålet? Hva vil du? Hæ?

How to ask questions the smart way: http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
Sist endret av Torstein; 24. september 2006 kl. 01:48.
Hvis du vil vite om det er mulig - så ja, det er det..
Perfect Keylogger kan vel gjøre det.

Men offeret ditt må ikke ha antivirus, og må trykke på filen.
altså.. jeg trenger ett passord.. til en ting.. som jeg vet en annen person skriver inn i iexplore hver dag omtrent.. så.. lurte på om det var mulig at jeg feks sendte ett program eller script.. forhåpentlivis uten att personen sjønner at det er en keylogger.. kan si det er ett spill eller noe.. så lenge ikke programmet kommer opp med en keyloggersak eller noe.. er ikke akkurat nå dataekspert som skal ta imot det.. og så kan jeg feks se alle taster som er trykket ned på tastaturet.. er noe sånt jeg leter etter
Hvis du får fysisk tilgang til pc'en blir alt litt lettere.
har desverre ikke det..
Let litt rundt her: http://www.governmentsecurity.org/forum/index.php? så tror jeg du kan finne mye.
Sitat av campod
Let litt rundt her: http://www.governmentsecurity.org/forum/index.php? så tror jeg du kan finne mye.
Vis hele sitatet...

den der sia skjønte jeg ingenting av :S
Sitat av Galskap
den der sia skjønte jeg ingenting av :S
Vis hele sitatet...
Da tror jeg du blir nødt til å bruke andre metoder for å finne informasjonen du søker.
Eller så burde du sette deg dypere inn i hvordan en pc fungerer.
Du kan jo også prøve å google litt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da lurer jeg på..

Hvis jeg skal plassere en keylogger på X sin datamaskin.
Uten fysisk kontakt.

Skal jeg bare sende selve keyloggen, Fila i sin helhet?
Det må vel være noen configs jeg må fikse først?

.Teigland
#1 Skaff deg MS Visual Studio versjon X
#2 Gå på planet source code, søk etter Winsock eksempler i Visual Basic
#3 Søk google om key press funksjoner i Visual Basic
#4 Skriv en liten keylogger med informasjonen du fant i #2 og #3 (Server til offeret, klient til deg)

--

Om offeret har en slags brannmur så vil den mest sannsynlig si i fra at en maskin prøver koble seg opp mot en applikasjon på din pc. Om du vil gå rundt dette så får jeg si lykke til, det er mer avansert en hva enkelte fjotter hevder at det er. Dette er allikevel en mye bedre metode enn å laste ned f.eks. Sub7\LetMeRule ettersom de stoppes omgående av antivirusprogrammer.
jeg sitter her med perfect keylogger. det kan kodes inn i andre programmer slik at nå r x åpner exe-filen loggeren er kombinert med, så begynner loggeren å sende tekstfiler med tastetrykk til eposten eller ftp-en min.

pust pes andpusten
Hypotetisk sett, om en innstallerer keylogger på en skolepc som admin, ville keyloggeren startet på alle de andre brukerene som logget på og da?
Pc-ene er beskyttet av moonscape, noe som jeg ikke vet noe særlig om.
Pc-ene blir slått av hver dag, og tatt på neste morgen.
Er det mulig for å få passord og slikt tilsendt på mail, uten at folk, og resten av administrasjonen kan se at denne aktiviteten skjer?
Er det mulig å innstallere keylogger på èn av pc-ene, for så å kunne logge alle pc-ene på nettverket?
Om ikke, er det en mulighet for å lage en .bat fil som blir lagt inn under startup som gjør at keylogger starter på alle maskinene?
Good Game når pcene har moonscape.
Moonscape laster nemmlig inn filene fra windowsmappene hver restart. Dvs får du virus som sletter hele greia, så trenger man bare reboote.
Iallefall slik jeg har tolket skolepcene våre..
tja.. la oss si at man sletter hele moonscape på en av pc-ene, og deretter legger inn keylogger, ville det funket?
Kan ikke slette moonscape. Det dukker opp igjen ved reboot.
Først av alt, hvis du skal ha passordet sendt til deg, så må programmet få internett tilgang, og han må selvfølgelig kjøre programmet også.
Men så kommer det jo opp at programmet prøver og accesse internettet, og han kan velge å blokkere eller ikke. (Men så vidt jeg vedt så gir windows programmet full tilgang til internett før du har valgt 'unblock', har ihvertfall ikke hatt noen problemer med å spille cs når jeg har glemt å ta av blokkeringa)