Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 778
Hei.

Jeg gamet i hele går å gikk ifra lvl 40-60...så logger jeg på idag, å jeg er lvl 40...mistet gull våpen på 2 våpen, 600 kills...++++

Hva har skjedd? NEI jeg har ikke brukt noen hack, eller noe. Jeg skjønner ingenting :O
Sist endret av IphoneFreak; 20. januar 2012 kl. 15:43.
Har du prøvd å restarte PCen/Konsollen? Kan være noe midlertidlig, for eksempel et problem med serveren.
Du har drømt.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Har du prøvd å restarte PCen/Konsollen? Kan være noe midlertidlig, for eksempel et problem med serveren.
Vis hele sitatet...
Jeg har restartet ja
Jævelig leit....

Fikk lyst til å knuse MW3 platen nå.....hadde raid på 30-2, som aldri kommer til å skje igjen noen gang... + 15 kill streak som er mye for meg
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
Jeg har restartet ja
Jævelig leit....

Fikk lyst til å knuse MW3 platen nå.....hadde raid på 30-2, som aldri kommer til å skje igjen noen gang... + 15 kill streak som er mye for meg
Vis hele sitatet...
Hva med å sjekke "latest games" og se om de er der fortsatt. Om du kan bekrefte at du var i lvl 60 osv kan du kanskje muligens sende en mail til "Infinity Ward" og høre om de kan gjøre noe?
Vet ikke hva de kan gjøre, men kanskje verdt et forsøk?
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Hva med å sjekke "latest games" og se om de er der fortsatt. Om du kan bekrefte at du var i lvl 60 osv kan du kanskje muligens sende en mail til "Infinity Ward" og høre om de kan gjøre noe?
Vet ikke hva de kan gjøre, men kanskje verdt et forsøk?
Vis hele sitatet...
Tar egentlig ikke så lang tid, men bare lurte på hva som skjedde her, hehe.
GayStation 3 4ThaWin
Tror dette kan ha noe å gjøre med at Playstation Network hadde vedlikehold en liten stund i går.
Ja da skjedde det igjen. Gikk ifra lvl 57 til 52...
Hva faen skjer da???

Så slo jeg av, å 2t seinere, så gikk jeg fra 52 til 47...
Jeg har lyst til å begynne å grine