Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2822
Vet det finnes flere lignende tråder fra før av, men de går gjerne på oppbevaring av hasj ute/i kulda. Det jeg derimot lurer på er om hasjen min kan ligge et varmt sted. Har funnet det perfekte gjemmestedet(), men det kan gjerne bli litt varmere enn romtemperatur der. Har dette noe å si? Hvor varmt kan det være før hasjen eventuelt tar noe skade av det?
Endelig fant du ut at kabinettet er ett genialt gjemmested?
Sist endret av woop; 31. januar 2012 kl. 10:50.
Weeden min er finfin i kabinettet. Dog pakket i bags i en snusboks. Blir ikke noe lukt i rommet pga vifter.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av børre Vis innlegg
Vet det finnes flere lignende tråder fra før av, men de går gjerne på oppbevaring av hasj ute/i kulda. Det jeg derimot lurer på er om hasjen min kan ligge et varmt sted. Har funnet det perfekte gjemmestedet(), men det kan gjerne bli litt varmere enn romtemperatur der. Har dette noe å si? Hvor varmt kan det være før hasjen eventuelt tar noe skade av det?
Vis hele sitatet...
Husker ikke eksakt, og gidder ikke skjekke det, men THC har et kokepunkt på 180(?) tror jeg, Wikipedia for sikrere svar.

Blir det varmere enn dette så fordamper den vel.
Trådstarter
Sitat av woop Vis innlegg
Endelig fant du ut at kabinettet er ett genialt gjemmested?
Vis hele sitatet...
Ikke kabinettet nei Men vil tro at det er omtrent samme temperatur som i et kabinett, så da fikk jeg svar på det jeg ville. Takk
er det veldig varmt og du har god bønne så er det muligheter for at den kan bli rimelig sausete og nesten smelte vekk. Husker jeg la noe bønne oppå varmeovnen i stua for og mykgjøre den før mekking, fjern som jeg var så glemte jg den og bønna var blitt til gjørme.. ikke så jævla fett.
Sitat av børre Vis innlegg
Ikke kabinettet nei Men vil tro at det er omtrent samme temperatur som i et kabinett, så da fikk jeg svar på det jeg ville. Takk
Vis hele sitatet...
Så hvor? Fint med ideer til nye gjemmesteder for hjemmeboende unger.
Når jeg bodde hjemme brukte jeg bare en prosjektor veske til og ha alle ulovlige rusmidler i. Denne lå helt åpenlyst og er derfor sikkert siste plass noen hadde leta.
Trådstarter
I en spotteboks i taket, altså "rommet" som er over lysspotten (for de som ikke skjønte det ). På spottene jeg har montert er det bare to fjærer som holder de på plass, så de er ute på ti sek.. Men ikke begynn å fikle med elektronikk, uten at du vet hva du gjør, og pass på fingermerker i taket
Både pc'n og veske er sikkert bra plasser om man skal gjemme for mor og far

Men nå har det seg slik at når onkel blå står på døra og har bikkja med seg så tror jeg ikke noen av disse ville hjulpet så mye,og det hender jo rett som det er at pc blir beslaglagt og i slike tilfeller

Gjør som TS,få det opp i høyden eller ut
blire ikke veldig varmt oppe i en slik spottboks? eneste grunnen den er der er vel for og forhindre brann(sånn egentlig)
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
blire ikke veldig varmt oppe i en slik spottboks? eneste grunnen den er der er vel for og forhindre brann(sånn egentlig)
Vis hele sitatet...
Må si meg litt enig.
Spot pærene blir grasalt varme.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
blire ikke veldig varmt oppe i en slik spottboks? eneste grunnen den er der er vel for og forhindre brann(sånn egentlig)
Vis hele sitatet...
Første som slår meg når du nevner dette, hvordan det blir med lukt?
Sitat av Bemu Vis innlegg
Men nå har det seg slik at når onkel blå står på døra og har bikkja med seg så tror jeg ikke noen av disse ville hjulpet så mye
Vis hele sitatet...
Derfor kan det faktisk være lurt av han å gjemme sakene sine i høyden, hvis faren for razzia er der og han absolutt må ha hasjen i huset sitt. Politihunder sliter iblant med å markere ting som ligger høyt oppe, fordi de ikke alltid får signalisert til hundeføreren at han må løfte den opp
Trådstarter
Pærene blir veldig varme ja, men er ikke så værst temperatur i selve boksen.. Uten at jeg har noe termometer til å sjekke med her nå, men tror ikke det er særlig mye varmere enn i en pc f.eks Har ca 3g i klipsposer som har ligget der i omtrent et døgn nå, og jeg har ikke merket noe lukt, og dama har heller ikke kommentert noe Spottene har stått på hele tiden..

Sitat av Klepto Vis innlegg
Derfor kan det faktisk være lurt av han å gjemme sakene sine i høyden, hvis faren for razzia er der og han absolutt må ha hasjen i huset sitt. Politihunder sliter iblant med å markere ting som ligger høyt oppe, fordi de ikke alltid får signalisert til hundeføreren at han må løfte den opp
Vis hele sitatet...
Dette var selvfølgelig tanken bak det hele.. I tillegg til at jeg ikke tror så mange andre vil tenke på å lete der heller