Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1515
Jeg har en konto på wow som jeg har fått, og på den lå det en 85 lock.
Denne locken har jeg aldri brukt, og jeg vet ingenting om lock.
Jeg har nå prøvd meg litt frem, og får HEEELT bananas sugen dps.

Er det noen wow`ere her som holder til på grim batol EU - Alliance som kan hjelpe meg med spec, rotations osv ?

Lettere å møte en ingame enn å prøve å følge guider på nettet..
Er bare å sjekke rotationsguide på youtube. Skal du gå pvp? sjekk Topp warlocks på arenajunkies.com
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
Er bare å sjekke rotationsguide på youtube. Skal du gå pvp? sjekk Topp warlocks på arenajunkies.com
Vis hele sitatet...
Tenkte mer pve, aka raids og duengons i første omgang for å få bedre gear og golds.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Jeg har faktisk en del chars på Grim batol Alliance :P Jeg også fikk en acc engang med 85's som jeg aldri hadde hvert borti, det er ikke lurt! Beste er å levle fra bunnen av selv og lære seg..
Trådstarter
Sitat av orbeck Vis innlegg
Jeg har faktisk en del chars på Grim batol Alliance :P Jeg også fikk en acc engang med 85's som jeg aldri hadde hvert borti, det er ikke lurt! Beste er å levle fra bunnen av selv og lære seg..
Vis hele sitatet...
Har lvlet opp en DK som jeg bruker som tank, men det blir kjedelig i lengden..
Warlock destruction skal gjere ok dmg, har aldri sett en warlock på top 5 dps, i 25mans LFR. HAr våre i en 20 stykke eller noko sånt.

Warlock er ikkje av dei beste classane når det gjeld dps. Men dei kan vere gode i pvp på grunn av den massive "lette" skaden dei kan få ut berre ved å dotte i tilleg til ein del cc, (croud controll). Men desverre, warlock er ein av dei vanskligare classane å spele i pvp, dei tar skade og då gjelder det å ungå skade i tilleg til å gjere mest mulig skade og cc. Vil du vere blant den beste dps'en i pve, så har du 5 valg, hunter, rogue, shaman, mage og priest. (Til info for dei som ikkje har spelt WoW, kan du velge fleire vegar innafor kvar class, om ein priest vil gjere skade så kan han velge speccet, "shadow".) Selfølgelig, alle classane gjer god skade ved å ha bra gear og ein erfaren spelar ved classen sin. Men det er dei classane der oppe som oftast kjeme høgst i dps.

Bedre forklart og litt meir info
Sitat av woop Vis innlegg
Har lvlet opp en DK som jeg bruker som tank, men det blir kjedelig i lengden..
Vis hele sitatet...

I mitt syn telles ikke DK som en ordentlig 85 selv om du er det. Du kan ikke forvente at vi skal ha en firelands-geara lock på serveren din og ha tid til å lære deg. Jeg ville absolutt ha gått på Youtube og søkt på litt rotations og slikt. Sjekk Wowpopular.com for de mest populære specc, items, sockets etc etc.
Sist endret av Erlnd; 20. januar 2012 kl. 16:33.
Sitat av Arathor Vis innlegg
Men desverre, warlock er ein av dei vanskligare classane å spele i pvp, dei tar skade og då gjelder det å ungå skade i tilleg til å gjere mest mulig skade og cc.
Vis hele sitatet...
Dette er tøv. Warlock er ikke den classen med høyest skillcap. Om du har spilt Warlock så burde du vite at med mye resillience så tåler man ekstremt mye. Du kan specce slik at pet tar 25%(correct me if im wrong) av skaden du tar. Du har også shields fra Voidwalker, crazy CC fra succubus og silence + 6-7 sekunder lockout fra felhunter. Om du spiller som affliction i arena så er hovedoppgaven din å feare + holde dots oppe på mer enn 1 target. Det er vanskelig de første 10-30 kampene men når du kommer inn i det så går det helt fint. Har selv spilt på 2300-2400 MMR med affliction warlock i arena og det er den desidert gøyeste classen jeg har spilt(har også hunter, DK og warrior. Alle spilt over 2200 MMR).
Har ikkje spelt warlock, men har spelt med warlock på roguen min, og heala en warlock.

Har spelt RLS med en noob warlock, ny i game fult honor gear. Desverre, han døde relativt fort. Her spelte eg med roguen.

Har spelt shadowcleave, der eg heala, holy paladin warlock dk. Sinsjukt lett combo, vi rusha te 2k rating, (rusha milt sakt). Der berre eg og dk'en snakka saman, var på 20 kampa eller noko i den duren. Maks 3. Etter det resite dk'en til ein ny server så vi fikk ikkje fortsatt.

Du kan specce til omtrent 4800resi om du går maks inn for det, (er ikkje sikker,) og har 20% dmg transfer til petten din. Ingen bruka voidwalker, rett og slett pågrunn av at den kun har survival, i en kamp er felhunteren mykje meir vert med silencen. Warlocken sin jobb er og dotte opp mest muli, og feare, ja. Heilt correct å få ut skaden er ikkje vanskeli i pvp, men det er survival biten som trenger trening. Sa ikkje at det var den vanskligaste, men vil påstå at det er ein av dei vanskligaste classane til å holde seg i live på ja.
Sitat av Arathor Vis innlegg
Du kan specce til omtrent 4800resi om du går maks inn for det, (er ikkje sikker,) og har 20% dmg transfer til petten din. Ingen bruka voidwalker, rett og slett pågrunn av at den kun har survival, i en kamp er felhunteren mykje meir vert med silencen. Warlocken sin jobb er og dotte opp mest muli, og feare, ja. Heilt correct å få ut skaden er ikkje vanskeli i pvp, men det er survival biten som trenger trening. Sa ikkje at det var den vanskligaste, men vil påstå at det er ein av dei vanskligaste classane til å holde seg i live på ja.
Vis hele sitatet...
Med tanke på damage reduction, self healing og damage over time så er warlock en av de mest fleksible klassene i spillet atm. Dot opp og løp rundt som en galing. Easy peasy. RLS eller MLS går for til 2,2k om du vet hvordan du doter, når du skal feare og når du skal burste kraftig.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
for og finnet ut hvordan du skal spekke/enchante/hvilke glyphs du skal ha lønner det seg og ta og kikke på folk i paragon, dette forutser at du skal gå pve
Sitat av Arathor Vis innlegg
Warlock destruction skal gjere ok dmg, har aldri sett en warlock på top 5 dps, i 25mans LFR. HAr våre i en 20 stykke eller noko sånt.

Warlock er ikkje av dei beste classane når det gjeld dps.
Vis hele sitatet...
Affliction, Destruction og Demonology er forholdsvis likestilt med tanke på DPS. I Dragon Soul matcher enkelte speccer bossene bedre. At Warlock ikke gjør bra dps er bare tull, jeg har aldri noe problem med å holde meg innenfor topp 3 dps både på normal og heroic bosser, handler om å kunne classen sin. Warlock er en komplisert klasse å spille, og krever veldig god kontroll for å gjøre det skikkelig.

Å toppe DPS på LFR er som regel aldri noe problem, med mindre man er utklassert på gear. Som regel orker ikke folk å gjøre sitt beste på LFR, noe som er forståelig da det er latterlig lett å blåse igjennom.
Sist endret av danielsk; 20. januar 2012 kl. 17:46.
Trådstarter
Jeg har nå bestemt meg for å spille opp hunter isteden. Noen her som har tank/healer i rundt 35 som vil gå duengon runs?