Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1322
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Tydeligvis dårlig likt?? Gi tilbakemeldinger selvom dere hater sangen !
Prikk lik trommelyd gjennom hele sangen. Denne artikkelen oppsummerer problemet
Irriterende lesping på s-ene rundt 1:30, og andre steder.
For vulgær tekst for min smak.

Likte ikke sangen, men det er ikke akkurat min sjanger.
Likte teksten og sangen, vil si at det var noe av det bedre dere har laget.
Trådstarter
Takker for feedback!

Setter pris på all mulig kritikk, så bare kjør på

Noen fler?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Harr harr.

Liker dette, ja.
Hvorfor må dere prøve så hardt å høres ut som Erik & Kriss? Hadde nok funket bedre om dere hadde gjort deres egen greie, istedenfor å prøve å kopiere andre.

Ellers syns jeg det var veldig dårlig, absolutt alt med låten.
Veldig bra, Norsk amatør Rap/hiphop R&B kommer seg oppover, det er Potensial i dette, tror jeg lykke til videre
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvorfor må dere prøve så hardt å høres ut som Erik & Kriss? Hadde nok funket bedre om dere hadde gjort deres egen greie, istedenfor å prøve å kopiere andre.

Ellers syns jeg det var veldig dårlig, absolutt alt med låten.
Vis hele sitatet...
x2 ..,., -. Jomfru er noe som ikke passer i norsk rap
Stemmen jeg kom over på 00:40 (etter å ha spolt over verdens lengste, og kjipeste "intro") var helt forferdelig.
kjedet meg under sangen :/ sorry bro
Likte spessielt godt beaten... det var noen looper som jeg ikke likte f.eks ved 2.26 . Deffinitivt noe av det bedre jeg har hørt innenfor norsk hip hop, rap... Toyotaen til Megdi blir ingenting opp mot dette... God melodi og tekst. Ikke for vulgert. Veldig dagsaktuelt tema...