Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1265
Heisann

Igår natt satt jeg og så på nyhetene, rundt 23 tiden. Plutselig klikka tv-en helt, og bildet ble helt turkis, med masse rare streker, og lagde samtidig klikke lyder ( de lydene som kommer , når jeg skrur på tv-en, skifter kanal osv ) , og tv-en skrudde seg av. Jeg trodde tv-en klikka helt, så skrudde hele greia av. 1 time senere, da jeg skulle prøve den igjen, ville den ikke bli slått på. Det røde lyse som alltid lyser når tv-en er på blinker 3 ganger, tar 2 sek pause , og blinker 3 ganger igjen, mens den lager den klikke lyden. Også kommer ikke bildet fram heller. Bare svart.
Tv-en er også rundt 4-5 år gammel da Svær Sony tv.


Hva kan problemet til dette her være?


PS - Visste ikke hvor jeg skulle poste dette her, så skrev på Film/TV. Må gjerne flyttes på, hvis den er satt feil

Takkr for svar.
Høres ut som noe i høyspennings delen som er røket, ikke helt sikker.
Men du har 5 års garanti på brunevarer så hvis den er under 5 år og du har kvitering er det bare og levere den der den er kjøpt.


Tok det for gitt at det er en crt-tv.
Sist endret av eL Bohondo; 16. juni 2008 kl. 10:50. Grunn: mer info
Sikkert vært greit å få høre hva slags tv det er, det finnes ikke bare èn "svær Sony tv"
Om det er en LCD eller en CRT er bl.a. fint.
Sist endret av Ulvengunnar; 16. juni 2008 kl. 10:44.
ElensarX's Avatar
Trådstarter
Det er sånn CRT tv. Skal prøve å lete etter kvitteringen x)
Modellnummer og liknende står bak på TV-en.
Min saloria tv fra 80-tallet, streiker hele tiden når jeg setter i s-video kabelen fra pc'n. Kommer litt blå røyk, litt lukt også slår den seg av. SÅ venter man i 30min, slår den på og den funker helt fint.
For å få vekk flimmring og skurr har jeg en ball jeg hiver på tv'n så blir den som ny.

Det jeg vill framm til er at de ikke kan lage kvalitet nå til dags. De burde skjemmes:P
ElensarX's Avatar
Trådstarter
Tok et bilde av lappen bakpå, hvis noen er interessert.


http://i31.tinypic.com/2ihtblv.jpg

Med model nr . osv.
Sist endret av ElensarX; 16. juni 2008 kl. 18:06.