Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 418
Hei !
Jeg prøver å installere Mozilla Firefox 2.0.0.14 (bokmål), men etter IE har downloadet instalasjon filen og setupen skal begynne får jeg en error box med dette i:

Windows has found a problem with this file.

Name: Firefox%20%Setup%202.0.0.14.exe
Publisher: Unknown publisher

This file was blocked because it does not have a valid digital signature that verifies its publisher.

Så får jeg opp ett alternativ som er Ok.


Noen som vet hvorfor jeg får opp dette og om det er en måte og komme rundt dette på??

Funker fint å laste ned og installere andre programmer og har også prøv gamlere versjoner av firefox..


Takker for svar :)
Sist endret av lemza; 14. juni 2008 kl. 21:22.
Prøv og last den ned fra en annen kilde først iallefall. Feks: www.download.com
Hvor lastet du filen ned fra?
Sitat av lemza
Hei !
Jeg prøver å installere Mozilla Firefox 2.0.0.14 (bokmål), men etter IE har downloadet instalasjon filen og setupen skal begynne får jeg denne error box med dette i:

Windows has found a problem with this file.

Name: firefox20011.exe
Publisher: Unknown publisher

This file was blocked because it does not have a valid digital signature that verifies its publisher.

Så får jeg opp et alternativ som er Ok.


Noen som vet hvorfor jeg får opp dette og om det er en måte og komme rundt dette på??

Funker fint å laste ned og installere andre programmer og har også prøv gamlere versjoner av firefox..


Takker for svar
Vis hele sitatet...

Hvis du har informasjonen av at 2.0.0.14 skal installeres og du får filnavnet firefox20011.exe da tror jeg kanskje du skal finne en annen side å laste ned ifra?
Trådstarter
26 2
har prøvd fra firefox.no og itpro.no

Sitat av Ulvengunnar
Hvis du har informasjonen av at 2.0.0.14 skal installeres og du får filnavnet firefox20011.exe da tror jeg kanskje du skal finne en annen side å laste ned ifra?
Vis hele sitatet...
hoho ;p
skrev feil name xp

navnet var: Firefox%20%Setup%202.0.0.14.exe

Sitat av torsken
Prøv og last den ned fra en annen kilde først iallefall. Feks: www.download.com
Vis hele sitatet...

prøvde fra dowload.com nå.. funket ikke ; /
men funket fra catchgamer.no da xP
anyways, thanks xp

tråd closed ?