Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3361
Tenkte å ta Polaramin (Dexchlorpheniramine, et antihistamin) for å potensiere alkohol. Noen som har erfaring med dette? Pleier vanligvis å bruke Diphenhydramine, men har ikke det akkurat nå. Er denne komboen farligere på noen som helst måte? Vet at dempere generelt ikke anbefales å blande med alkohol, men bare lurte på om noen har noe erfaring med spesielt Polaramin, dette er jo samme type stoff, og jeg føler og at den fungerer ganske likt diphenhydramine.
Jeg tror det var polaramin som var navnet på allergitablettene jeg brukte for 13-14 år siden. Ble jævla trøtt av de, og sovnet av på vorspiel på nesten hver jævla fest i pollensesongen.

I tillegg så fungerte den ikke særlig bra som allergimedisin... i give polaramin two thumbs down!
▼ ... over en uke senere ... ▼
ja, testet dem i hvertfall. En ganske hypnotisk effekt, ble ganske trøtt og hadde veldig lett for å sovne av. Blandet seg liksom ikke særlig bra med alkoholrusen.
▼ ... over et år senere ... ▼
noe du kan anbefale? sitter med ett brett og lurer på hva jeg kan bruke de til? lysten på en liten rus!

hva med å snorte dem?
Sist endret av ahs83; 25. oktober 2014 kl. 21:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
ahs83: Hvis "trøtt" er en rus så...
takk for raskt svar Choobe.
noen erfaring med å snorte dem, blir vell samme rus, men litt lysten på noe i nesen hvis du skjønner?
Sist endret av Dodecha; 25. oktober 2014 kl. 21:20.
Sitat av ahs83 Vis innlegg
takk for raskt svar Choobe.
noen erfaring med å snorte dem, blir vell samme rus, men litt lysten på noe i nesen hvis du skjønner?
Vis hele sitatet...
Ikke noe vits å snorte dem. Polaramin er vel en av de svakeste antihistaminene med sedativ effekt. Bruk de mot kvalme, kløe, allergi, sovemedisin eller til å forsterke andre sedativer. Å ta de alene til rus kan du bare glemme.
den er god, da står jeg over takk for hjelpa

forresten hvor mange bør jeg ta, 2mg piller.

forresten hvor mange bør jeg ta, 2mg piller.
Sist endret av ahs83; 25. oktober 2014 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Polaramin er noe dævelskap.. Har spist de daglig noen år. Først etter 14 dager man kommer til hektene igjen


Selv spiste jeg 2x2 mg om dagen. Alt jeg oppnådde var og bli trøtt/sløv og ikke plaget av allergien. I perioder var jeg oppe 8mg (4 tabletter). Eneste forskjellen var at jeg sov mye mer.