Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4200
Føler selvfølgelig den gode buzzen man får av denne deppottabbletten, men føler meg kvalm å smårar. (kan tilføye at jeg ikke har tatt dette legemiddelet på 1 og en halv måned.)

føler meg kvalm, svimmel, (nesten som at jeg mister virkelighets bildet....).
tennene mine føles rare ut, og jeg har vanskeligheter for å prate ( bare litt )

Noen som kan fortelle meg bivirkningene å virkningene, jeg er også vant til å ta dette, men har helt ærlig glemt virkninga. Ikke kom med noen moral preken der jeg har tatt ''lav'' dose å ikke høy, tar dette pga jeg sliter med migrene å den kom for fult idag, ingen migrene anfall på 1 og en halv mnd!

Takker for svar in advance
Allerede lest det for 20minutter siden, du har ikke noe annen personlig erfaring fra nobligan å dele kansje?
Eneste jeg kan komme med, er at jeg må opp i 400mg for å få noe nevneverdig rus. Så det er kanskje ikke så relevant i ditt tilfelle. Har ikke opplevd disse plagene du har, men kvalme og svimmelhet er ganske vanlig ved moderate-høye doser opiater/opioider.
Nobligan er av samme ulla som Kodein.

Det har en grunnleggende svak effekt, men hos noen mennesker så får de en sterkere effekt fordi de har flere av div typer enzymer i leveren. Disse enzymene omgjør kodein til morfin og Tramadol(Nobligan) til en sterkere variant. Grapefrukt og annen kost har også innvirkning på andelen som konverteres.

Kort og greit: Nobligan er svært forskjellig fra person til person.
Ja absolutt, men fant ut at jeg var dårlig pga noe kylling jeg stekte i ovnen 15 minutter for kort.. litt flaut men hey, shit happens, så det var bare den jeg var dårlig av men ordna seg etter 15 minutter, å ja, jeg får sinnsykt god virkning av 150mg nobligan, aner ikke hvorfor, men får å få rus av sobril f eks må jeg opp i 200mg + en 6 pack med 0,5l minst
Sitat av freaktz Vis innlegg
Ja absolutt, men fant ut at jeg var dårlig pga noe kylling jeg stekte i ovnen 15 minutter for kort.. litt flaut men hey, shit happens, så det var bare den jeg var dårlig av men ordna seg etter 15 minutter, å ja, jeg får sinnsykt god virkning av 150mg nobligan, aner ikke hvorfor, men får å få rus av sobril f eks må jeg opp i 200mg + en 6 pack med 0,5l minst
Vis hele sitatet...
Prøv å kombinere sobril og nobligan. Du får mye mer eufori og sjansen for kramper ved bruk av tramadol/nobligan blir tydelig redusert ved kombinasjon ved benzodiasepiner. Og kanskje du slipper å kaste bort så mye som 200mg sobril. Sobril funker dårlig på meg også, men 75-100mg holder i massevis for meg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Prøv å kombinere sobril og nobligan. Du får mye mer eufori og sjansen for kramper ved bruk av tramadol/nobligan blir tydelig redusert ved kombinasjon ved benzodiasepiner. Og kanskje du slipper å kaste bort så mye som 200mg sobril. Sobril funker dårlig på meg også, men 75-100mg holder i massevis for meg.
Vis hele sitatet...
Går på sobril til daglig, så det har jeg prøvd mange ganger for å si det slik
Man ikke glemme at tramadol har en snri effekt i tillegg, det kan jo ha noe med symptomene dine å gjøre.
Trådstarter
joda, har vell sikkert noe med det å gjøre.. hehe