Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 800
Har ikke så mye peiling på slikt, så beklager hvis det er ett teit spørsmål. Når jeg ser på musikkvideoer og slikt på nettet(streamer, er det ikke det det heter?) kan jeg da kopiere den slik at jeg får den inn på pcn min? Hvis det går, noen som vet hvilke programmer jeg kan bruke? Helst noen som ikke er så innviklet da..
Det går fint det men du må ha ett par programmer for at dette skal fungere. Nå husker jeg ikke oppskriften på dette men du kan bruke et program som heter Nettransport vet jeg. Tror du måtte bruke noen andre programmer men de husker jeg ikke navnet på.
WMRecorder er et veldig greit program som lar deg lagre Windows Media audio og video streams
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Okei. Takk begge to Jeg lastet ned det programmet du sa Tiger_Style.
Du kan jo eventuelt, når du ser på den på internett (streaming), trykke lagre som oppe i fil/file i browseren og se om det kommer opp "Windows Media File" eller noe, hvis det står "Complete Website" eller noe så lagrer den hele siden (noe du sikkert ikke vil ha).
Hvis det er tilfelle, så kan du jo bare høyreklikke på "streamen" og velge properties/egenskaper og se hva filnavnet er for noe.
Så bare skriver du inn adressen til siden etterfulgt av filnavnet.
Du må kanskje også sjekke filformatet, så du vet hva du skal skrive som filendelse..

Jeg bruker alltid denne metoden når jeg skal "stjele" ringelyder/toner fra sider som lar deg spille av for å sjekke om du vil ha den før du bestiller. f.eks www.alle.no.

Lykke til