Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 544
Jeg er bundet til Telenor Sense i X antall måneder. Så det er vel en stund igjen..

Men den SE T630'en jeg har er blitt rimelig oppskrapet og laggy.. Kjipt, for den mobilen passer meg glimrende. Uansett, så virker SE K750i ganske fristende.

Derfor lurer jeg på om det går an å kjøpe hvilken som helst mobil til det SIM-kortet jeg har nå..?

Ja, jeg burde selvfølgelig ringe tele-selskapet mitt - men det har jeg gjort. Og damen i andre enden sa hun skulle ringe meg opp igjen. Når hun hadde svaret på det jeg lurte på.

Men det er flere uker siden...

Så jeg satser på et svar fra dere.

Takk,
dANI
du kan bryte bindingen?
du kan også bare kjøpe en telefon uten abbonement.

bare for info. K750i er tatt ut av salg. pga. masse trøbbel!
Synd. Den var sweet.
Shit, enig maedhros. Den var sweet.

Så det går an å kjøpe en hvilken som helst mobil uten abbonement.
Men det er så klart veldig dyrt

Uansett, jeg fikk vel en ca. svar. Takk!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når du bryter bindingstiden så vil du få et gebyr i posten fordi du hoppet av avtalen. Summen vil bli etter hvor mange mnd du har igjen av avtalen. Men du kan tjene på dette ved å binde opp din neste telefon og spare masse peng på dette.
K750i er nå tilbake på markedet og bare håper på at de har fikset på problemet.