Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 873
Hei,

Jeg kunne tenkt meg og laste ned en del podcaster/lydbøker i mp3 format. Problemet er att de kun kan spilles av i app.

Finnes det noen løsning for dette?
Har du android? Isåfall kan du laste ned apk explorer som gjør at du kan gå inn i app fila og hente ut filer fra den.
Ellers kan du koble telefonen til et USB-lydkort med AUX og ta opptak i f.eks audacity. Er dog tidkrevende, men lar seg gjøre.
Jeg antar det er snakk på Amazon sin proprietære lyd-format, .aax, som bare funker på Audible verifiserte lyd-apps. Det skal finnes programvare som lett formaterer .aax til mp3 i Windows og Mac, så bare å Google og sette i gang.
Trådstarter
6 0
Opptak blir nok ikke akktuelt.
Jeg har prøv og se om jeg finner fila når jeg laster den ned, men det viser seg og være vanskelig.
Appen blir heller ikke større når jeg laster ned en hel lydbok på 12 timer, så litt vanskelig og finne ut hvor den blir av.

Vurderer og fyre opp en ny telefon ute noe på, for så å laste ned mye offline og se om jeg finner lokasjon.
Det kan være lurt å nevne hva appen heter og hvilken telefon du har. Da er litt enklere å gi svar.
Trådstarter
6 0
Det er snakk om alle de største podcasttjenestene i Norge i første omgang.

Har iphone, android, windows osv.

Skal prøve og roote en adroid så man kan få opp SecureDocumentDirectory, der kan offline filene ligge.