Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 837
Hei! Jeg skal selge noe "gammelt" datautstyr, noen som har noen formeninger om hvor mye jeg burde ta for intel i5-3570k? samt Corsair Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9?
De fleste vil nok ha 4.gen nå men 3.gen er fremdeles ganske bra. Siden CPU'en koster 1799.00 tenkte jeg at 1100.00 var en fornuftig pris. og 400 for 8 GB med ram er heller ingen dårlig deal. Usikker på om jeg burde ta så mye eller være rimeligere noen som har noen tanker rundt dette?

SuF out!
Har du deler til en hel PC? Hvis du selger rundt konfirmasjonstidene på finn.no kan du få latterlig høy pris for komponentene.
However, jeg hadde ikke betalt 1100kr for en brukt gammel generasjon når den nye generasjonen koster 1500(i5-4570) ny.
sant nok. Kunne jeg bare ventet til konfirmasjons tiden, trenger penger nå... Har nesten en komplett PC. mangler "kun" PSU og GPU.
RAM koster 634kr ny og CPU koster 1677kr. Kan da tenke meg ca 800kr for CPU og ca 300kr for rammen

Er interessert i rammen selv, hvis du sender meg en PM kan vi ta det der
1500kr for begge er ingen ille pris. Når du skal sammenligne med Haswell må en jo sammenligne med 4670k, ikke en uklokkbar cpu. Selv kjøper jeg ikke brukt..
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Du kan også legge det ut nå på finn: "Julegave til IT-guruer" e.l