Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 704
Noen som vet om det er mulig å finne ut om det har kommet ny software til mobiler? evt. hvor?
Og om/hvor det er mulig å skaffe disse på internett?

Har en 3230 som jeg gjerne skulle ha ny software på, men siden jeg kjøpte den på internett blir det så mye stress med å sende den inn for ny software, derfor vil jeg gjøre dette selv.
Kansje denne siden kan være til hjelp?
http://www.nokia.no/support/phones/3230/
By nature
LoOzR's Avatar
Trådstarter
hm.. Nå mente ikke jeg tilleggsprogrammer, men selve "operativsystemet" på mobilen..
kikk litt rundt på www.unlockshop.no

trur enkli ikke de har noe der, men. trur du må kjøpe en eller annen maskin til noen tusenlapper så kan du byne å mekke med softwaren på mobiler. gjøre for andre osv så du tjener penger på det...
By nature
LoOzR's Avatar
Trådstarter
Jeg fant ikkenoe på unlock..

Det eneste man trenger er jo

1. Ny firmware
2. datakabel man kan flashe med
3. et lite program til å legge over firmwaren.


Problemet mitt er at jeg vet ikke hvor jeg får tak i firmware til 3230..??

EDIT: Firmwaren min er:

v. 3.0505.2
19-02-05
RM-51
Sist endret av LoOzR; 26. juli 2005 kl. 17:42.
Lever telefonen inn til en forhandler. Telehuset sender hvertfall telefonene inn til Norsk Teleservice og den totale kostnaden blir 550 kr.
By nature
LoOzR's Avatar
Trådstarter
det var jo i utgangspunktet det jeg ville unngå. siden det er bortimot 10mil til nærmeste service senter, og koster såpass som 550,- så koster det mer enn det smaker.
Det kan jeg jo være nokså enig i. Men såpass koster det.