Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 7373
Finner ikke noen av dere ingame Kimba. Hva skjer?
Kimba's Avatar
Trådstarter
19 5
Det som skjer at de fleste har badet, hjelpet å noen å flytte, og jeg har også latt min kjære fått spille AION idag (:
Må prøve være litt sosiale selv om det er AION CBT. Jeg for min del tar lett 10-25 neste CBT, men kommer nok inn på søndag, andre planer for morgendagen som kommer.
Elsker "nachspiel" poster :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan vel informere om at Aion Closed Beta #4 starter i dag, den 17.07 kl. 21:00 og varer til 20.07 kl. 21:00.
Videre er det planlagt:

Closed Beta #5: 31.07 - 03.08
Closed Beta #6: 14.08 - 17.08
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil aion selges på elkjøp når det kommer ut?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal spille dette spillet så fort det kommer ut.. Det ser utrolig gøy ut og det med at du har vinger og kan fly er DRIT kult. Men det var en ting som gjorde meg litt: "Ehmm..", og det var denne delen:



Senere rundt level 20 så vil man til en plass som gir deg bra quest og mye exp, her er det FFA og man mister exp om en annen person bestemmer seg for å slå av en fight med deg. Irriterende for noen, utrolig gøy for andre.
Vis hele sitatet...

Men dette er vel den arenaen.. så du bare kan miste xp der? eller?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det jeg liker med Aion er at det ser så polert ut. Virker behagelig å spille det.
Aion er dritsmud hvis du spør meg... Nå er det meste sagt i denne tråden, men må bare si at Aion faktisk er verdt å få med seg i motsetning til AOC for eksempel. Ta kontakt med "Bendik" på servern som starter på F hvis dere har lyst
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Aion er dritsmud hvis du spør meg... Nå er det meste sagt i denne tråden, men må bare si at Aion faktisk er verdt å få med seg i motsetning til AOC for eksempel. Ta kontakt med "Bendik" på servern som starter på F hvis dere har lyst
Vis hele sitatet...
Woot?
Har du spillet?
Du må forhåndsbestille så får du spille beta i helgene.
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Du må forhåndsbestille så får du spille beta i helgene.
Vis hele sitatet...
Har også forhånds bestilt. me finner ikke downloaden for å spille betaen

Hvor laster man den ned?

Eller er det posten som er treg? og at spillet skule ha kommet?
Sist endret av WhiteHat; 27. august 2009 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av evilrip Vis innlegg
Tror heller ikke at det blir bedre enn WoW. Selvom jeg syns fortsatt at Ultima Online var bedre enn WoW.

Det jeg ville likt å sett i Aion er flere factions. Slik det var i UO så startet du utenom faction, deretter kunne du velge hvor tid du ville hvilke faction du ville inn i. Du hadde 4 factions å velge i.
Savner også skikkelig rare items. Items bare noen få har. Trenger ikke bestemt å være noen gode items.
Vis hele sitatet...
Aion er et KANON bra MMORPG , men jeg syns at AION burde ha noen elementer fra Everquest (Med 3000 gear som bare det finnes 1 av)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan vel like godt spørre her istedenfor å lage ny tråd, noen som vet hva som er best av sorcerer or spirit master? Jeg er som dere sikkert merker ny på spillet, og kommer nok helst til å gjøre PVP. Har lest litt om hver, men de står ganske likt i mitt synspunkt annet enn at sorcerer er atm bedre i PVP pga high-crit spells noe SM ikke har enda.
Dette spillet ser jævli fett ut... Tror nok at jeg må kjøpe det når det kommer ut
Er det forskjellige servers slik på WoW, el? Bare lurte, for hvis det er det kan jo alle nFF'ere begynne på samme server og bare sitte å kose seg og eie alle sammen
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Spillet er utgitt Viva.
Aha... Kanskje jeg må følge litt bedre med neste gang, og lese alle sidene istedet for bare den første og siste
Sist endret av Dimergon; 23. oktober 2009 kl. 03:14.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Dette spillet ser jævli fett ut... Tror nok at jeg må kjøpe det når det kommer ut
Er det forskjellige servers slik på WoW, el? Bare lurte, for hvis det er det kan jo alle nFF'ere begynne på samme server og bare sitte å kose seg og eie alle sammen
Vis hele sitatet...
Ja , det er servere som på wow. Jeg vet at det er en server som er dedikert til den svenske populasjonen ifølge aion.se men husker ikke navnet. Men jeg spiller iallefall på Kalil hvor det er mange Norske spillere.

Det kom vel ut for 1 måned siden, men har vært ute i 1 år i Korea. Mange kritiserer det fordi det ligner på wow, men jeg føler iallefall at dette er en update fra den barnslige grafikken osv på wow. (Alle er nok ikke enig med meg der, men jeg liker litt art ovenfor søte ting i juledrakt..)
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det faktisk noen av dere som fortsatt spiller Aion?
Hva syns dere om spillet ?
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har en level 55 cleric på perento<3