Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 10885
Heisann!

Jeg er en gutt på 16 år som ønsker å bli DJ, altså etter en stund kunne klare å spille arrangementer.

Det jeg er ute etter, er et sted å begynne. Jeg er ikke ute etter en kjapp guide som forteller meg hvordan jeg skal bli DJ på 1-2-3. Personlig liker jeg mest House/Electro. Foreløpig er jeg bare en som skaffer musikk til fester, dvs. lager spillelister som vi kjører på diverse fester vi kommer innom.

Trenger jeg å kjøpe meg noe utstyr? Bør jeg ta noe som helst kurs?

Jeg er helt nybegynner i dette her, så mye jeg sier er vel helt ute på syre.

Uansett, takker for all hjelp!
Du kan laste ned noe program, feks VirtualDJ, å teste ut om du liker det før du kjøper utstyr. Noe kurs syntes jeg ikke du burde ta, siden da kopierer du mer eller mindre stilen dems. Du kan sjekke ut www.djtutor.com
Sitat av Anonimous Vis innlegg
Heisann!

Jeg er en gutt på 16 år som ønsker å bli DJ, altså etter en stund kunne klare å spille arrangementer.

Det jeg er ute etter, er et sted å begynne. Jeg er ikke ute etter en kjapp guide som forteller meg hvordan jeg skal bli DJ på 1-2-3. Personlig liker jeg mest House/Electro. Foreløpig er jeg bare en som skaffer musikk til fester, dvs. lager spillelister som vi kjører på diverse fester vi kommer innom.

Trenger jeg å kjøpe meg noe utstyr? Bør jeg ta noe som helst kurs?

Jeg er helt nybegynner i dette her, så mye jeg sier er vel helt ute på syre.

Uansett, takker for all hjelp!
Vis hele sitatet...