Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 997
Jeg oppdaterte Nvidia driveren på pcen til 314.22. Har skjermkortet GeForce GTX 560M. Etter dette merker jeg at pcen begynner å gå ekstremt tregt. Dette gjelder først og fremst hvis jeg skal åpne en mappe eller skrive f.eks. her. I tillegg er det umulig å se filmer på pcen. Alt går ekstremt tregt og bilde stopper opp en god del. Er det noe feil med innstillingene? Hva? Er det mulig å få tilbake den gamle driveren?

Takk for hjelp
Jeg har GTX 560 med Nvidia 310.90, har ikke oppdatert. Sliter med treg pc jeg også, men vet ikke om det skyldes grafikkortsdriveren. Men mistenker der fordi hver gang jeg formaterer harddisken, funker pcen helt fint til jeg begynner å innstallere drivere.

Du kan jo få tak i en tidligere versjon hvis du har den disken med drivere som pleier å komme med pcen/komponentene. Og bare installere med internett skrudd av slik at den ikke leter etter oppdateringer.
Sist endret av RandoMa; 26. mars 2013 kl. 06:23.
dette skjedde rett etter at driveren til skjermkortet ble oppdatert. Er det noe sted jeg finner tidligere driver? Har ikke cdplaten rundt meg akkurat nå, og det kunne vært kjekt å få fikset dette asap :P
Virker som om det er noe feil med en eller annen crss.exe fil. Men jeg vet ikke hva den er til eller hva jeg kan gjøre for å ordne problemet.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Diskdefragmentering og diskopprydning. søk det p START knappen funka fjell for meg
jeg installerte 314.07 driveren i stad, men det er like galt. Kan prøve med 310.90 driveren og se om det funker. Kun et par dager siden jeg tok defragmentering. aaah Irriterende

Jeg får beskjed om at Pando media booster har sluttet å virke når jeg installerer driverne. PMB har jo connection med srss.exe fila. Aner ikke hva som skjer med det. Setter enorm pris på hjelp=)