Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1324
Mine kjære medfreakere! Lurer på en ting. Jeg skal på et arrangement som krever at vi ikke har drekket alkohol. Jeg skal alikevel drikke. Så åssen kan man lure promille testern, den man blåser i. Vil det hjelpe å spise osv?
Man lurer ikke promillemåleren
Svigermors drøm
colabox's Avatar
pust inn 3 heliumsballonger og du vil blåse reint
Sitat av colabox Vis innlegg
pust inn 3 heliumsballonger og du vil blåse reint
Vis hele sitatet...
Hmm, sikker på dette?

Tror ikke det er så mye du får gjort med disse målerne. De er temmelig idiotsikker og blir kontrollert og testet ofte. Har hørt mye rart og mange forskjellige måte å unngå å vise promille, men har enda ikke sett det skje med mine egne øyne.
Hvis man skal blåse i promillemåleren kan du prøve å ha en ballong med en annens ånde inne i din munn..

hvis du "blåser" galt mange ganger(suger/blåser svakt), og står og hoster og harker mellom "blås" (må kanskje være kjent for å røyke), så slipper du immellom uten å blåse tilslutt (ellers stenger de arangementet mens du står og "blåser")
Sitat av Novice Vis innlegg
Hvis man skal blåse i promillemåleren kan du prøve å ha en ballong med en annens ånde inne i din munn..
Vis hele sitatet...
Haha, dagens..
Sitat av colabox Vis innlegg
pust inn 3 heliumsballonger og du vil blåse reint
Vis hele sitatet...
Dette kan da umulig være sunt
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Ta narkotika istedet? Evt. bare la vær å ruse deg, kan være gøy uten rus og.
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Ta narkotika istedet? Evt. bare la vær å ruse deg, kan være gøy uten rus og.
Vis hele sitatet...
Dagens mest idiotiske kommentar, og spør du meg fylt med en selvmotsigelse uten like.
Det eneste rette å gjøre, er å ta med lommelerke(r), og drikke i smug umiddelbart dere er kommet inn...
Du lurer ikke blåsetesten.

Drikk inne på arrangementet, det er større sjanse for at du får med deg noe inn enn at du lurer måleren.