Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1043
Hei. Denne EnjjoyCouupon utvidelsen i chrome har ikke jeg installert, og jeg får heller ikke slettet det, når jeg gjør det kommer den tilbake etter kort tid. Grunnen til at jeg vil slette denne er pga at jeg får ofte popups, og det vises linker i tekster på nettsteder som egentlig ikke er det.

Noen med forslag til hva jeg kan gjøre?

På forhånd takk.
Kanskje du blir litt klokere av å lese her:
http://productforums.google.com/foru...4/4KvqLUtJKdcJ

Har ikke opplevd dette selv, så kan ikke dele erfaringer.

http://techvts.com/remove-coupon-companion-virus
Sist endret av Obster; 29. januar 2014 kl. 13:04.
Fjernet en slik utvidelse for en stund siden. Etter at du har fjernet den fra Crome, dukker den opp igjen, men da må du se hvilken mappe utvidelsen blir installert fra. Deretter finner du nevnte mappe, og sletter den. I farten bør du skjekke for andre programmer som ble installert samtidig med denne toolbaren, da det følger med mer snusk.
slaekke's Avatar
Trådstarter
33 3
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Fjernet en slik utvidelse for en stund siden. Etter at du har fjernet den fra Crome, dukker den opp igjen, men da må du se hvilken mappe utvidelsen blir installert fra. Deretter finner du nevnte mappe, og sletter den. I farten bør du skjekke for andre programmer som ble installert samtidig med denne toolbaren, da det følger med mer snusk.
Vis hele sitatet...
Hmm, Hvordan sjekker jeg hvilken mappe den blir installert fra da?
Sitat av slaekke Vis innlegg
Hmm, Hvordan sjekker jeg hvilken mappe den blir installert fra da?
Vis hele sitatet...
Da dette skjedde meg stod det i Cromes utvidelsesfane, under utvidelsen.