Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2891
Beste og raskeste måte å sette inn penger på pokerstars?

Har ikke kort, så det får bli Spendon eller uKash eller noe lignende regner jeg med.
Det du gjør er å gå til nærmeste narvesen eller 7eleven! Spørr etter UKASH, kjøp den prisen som du vil ha.. Gå til Pokerstars -> bank-> kjøp sjatonger-> velg "UKASH" som betalingsmåte, resten forstår du.. Du får penger fortløpende, jeg gjorde det selv for to uker siden, kom inn med en gang ..
Det er sikkert ikke noe problem med de måtene du nevner. Tviler også på at det vil gjøre noen forskjell på hvor lang tid det tar.

Men husk at det ikke er lov å spille på Pokerstars om du er under 18 og det er mye mulig at kontoen må kobles opp mot en bankkonto/kortkonto. Registrer deg som en av dine foresatte etter du har spurt om lov, så får du kanskje beholde noen kroner om du skulle vinne litt også.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Det er sikkert ikke noe problem med de måtene du nevner. Tviler også på at det vil gjøre noen forskjell på hvor lang tid det tar.

Men husk at det ikke er lov å spille på Pokerstars om du er under 18 og det er mye mulig at kontoen må kobles opp mot en bankkonto/kortkonto. Registrer deg som en av dine foresatte etter du har spurt om lov, så får du kanskje beholde noen kroner om du skulle vinne litt også.
Vis hele sitatet...
du trenger ikke koble opp mot en bankkonto med UKASH.
Sitat av slaekke Vis innlegg
du trenger ikke koble opp mot en bankkonto med UKASH.
Vis hele sitatet...
Okey, men om du skal ta ut penger må du kunne legitimere deg og helst ha en konto å overføre til. Å registrere en konto i en myndig persons navn som kan legitimere seg for deg om det skulle kreves er derfor nyttig.
Du bør følge apocalypse sitt råd TS. Jeg er i samme båt, og jeg lagde ny bruker på mamma for noen dager siden så jeg er sikker på å få ut pengene. Litt kjipt å tjene opp noen lapper du aldri får ut, og taper i stedet
Trådstarter
34 9
Sitat av slaekke
Det du gjør er å gå til nærmeste narvesen eller 7eleven! Spørr etter UKASH, kjøp den prisen som du vil ha.. Gå til Pokerstars -> bank-> kjøp sjatonger-> velg "UKASH" som betalingsmåte, resten forstår du.. Du får penger fortløpende, jeg gjorde det selv for to uker siden, kom inn med en gang ..
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Hvordan er prisen for ukash? Beløpet du skal ha + en avgift?
Sist endret av St. Jok; 3. april 2012 kl. 17:14.
Bruker selv Paysafecard på pokerstars og på dem er det 5 kr i gebyr.
Utsalgsstedet tar 5 kr i gebyr. Tror ikke det er gebyr for å sette inn på stars med Ukash.
nei er ikke gebyr for og sette inn men ta ut er noe % av det du skal ta ut... ++++++.. skatte penger, men lev med det, det er faktisk norge vi lever i og over til moral preken vi har det bra her betal de ''få'' % du må betale i skatt :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
nei er ikke gebyr for og sette inn men ta ut er noe % av det du skal ta ut... ++++++.. skatte penger, men lev med det, det er faktisk norge vi lever i og over til moral preken vi har det bra her betal de ''få'' % du må betale i skatt :P
Vis hele sitatet...
Du tror virkelig at den avgiften er skatt?
Anbefaler å skaffe seg en neteller konto, deretter et Net+ kort. Dette gjør at du kan overføre til og fra Stars/Bookies meget kjapt. Tar VELDIG kort tid å overføre fra stars til Neteller, og da kan du ta ut penger med Net+ kortet. Er visstnok et gebyr. Men hadde jeg hatt 20k på stars hadde jeg foretrukket et par hundre i gebyr istedenfor at staten skal ta av disse pengene..

Ikke misforstå; er ikke imot skatt, men skatt av pokerpenger gidder jeg ikke å betale til staten.
Hater_mordin: Æsj, jeg var veldig enig med innlegget ditt til jeg kom til siste linjen (spesielt uthevingen)

Anyhow. Neteller er gull verdt, og net+ er fabelaktig. Les om kortet her: http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/

Og alle detaljene om gebyrer finner du her: http://www.neteller.com/netplusprepaidcard/
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Ikke misforstå; er ikke imot skatt, men skatt av pokerpenger gidder jeg ikke å betale til staten.
Vis hele sitatet...
Dersom du blir tatt i å ikke oppgi inntekter, så kan du risikere opp til 60% straffeskatt i tillegg til selve skattebeløpet. De kan også finne på å gå deg nærmere etter i sømmene og etterligne deg for ti år tilbake. Skattemyndighetene har ett ekstra stort fokus på dette i år.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
nei er ikke gebyr for og sette inn men ta ut er noe % av det du skal ta ut... ++++++.. skatte penger, men lev med det, det er faktisk norge vi lever i og over til moral preken vi har det bra her betal de ''få'' % du må betale i skatt :P
Vis hele sitatet...
Du burde fordele punktum utover innlegget ditt og ikke ha alle samlet.
Bruk entropay, kan sette inn med visa, så får du et virtuelt kort du kan sette inn på pokersites med.. Det hele tar omtrent fem minutter og kan gjøres uten en slitsom tur ned trappen og bort gaten til narvesen..
Sitat av surrrr Vis innlegg
Bruk entropay, kan sette inn med visa, så får du et virtuelt kort du kan sette inn på pokersites med.. Det hele tar omtrent fem minutter og kan gjøres uten en slitsom tur ned trappen og bort gaten til narvesen..
Vis hele sitatet...
Entropay er greit nok, men er veldig dyrt. Gebyret er unaturlig høyt! Fem prosent på alle pengene du setter inn er akkurat fem ganger så dyrt som å sette inn på neteller med uKash.

Du kan også unngå gebyret helt ved å sette direkte inn på PS med uKash, men hvordan du eventuelt løser det med utbetaling er jeg da usikker på.

Slik jeg ser det er uKash + neteller den beste løsningen.

Kilde https://www.entropay.com/entropay-fe...s-no-surprises
Sitat av St. Jok Vis innlegg
Høres bra ut. Hvordan er prisen for ukash? Beløpet du skal ha + en avgift?
Vis hele sitatet...
Hvis du kjøper en kupong med UKASH på 100 kr, koster det til sammen 105,-.. Alt koster penger!