Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1469
Hei
Jeg har kjøpte meg denne pcen igår http://www.elkjop.no/product/data/ba...c-ts11-sb-006n så for å finne ut hva maskinen kunne takle, så spilte jeg medal of honor på full grafikk. etter en liten stund kjente jeg at maskinen begynte å bli svært varm.

Er det noen som har erfaringer med denne maskinen? Jeg trodde liksom at denne maskinen skulle takle det meste!?

Takk for svar

Hva er AMD CrossFire? burde jeg skru det på ?
Sist endret av slaekke; 5. januar 2012 kl. 16:44.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei!

Har kjøpt nøyaktig samme maskin som deg igår, å lurer litt på det samme som deg jeg Har vært inne på www.systemrequirementslab.com å sjekka ut litt, men fikk ikke opp noe konkret svar på skjermkortet. Å noe annet jeg lurer på er hvorfor det står oppført to forskjellige skjermkort under enhetsbehandling (Radeon HD 6650M og Radeon (TM) HD 6620G). Er det slik at AMD CrossFire kombinerer to skjermkort?
Ser at prosessoren på pcen der ikke er allverden, kanskje derfor den sliter litt? Skjermkortet er heller ikke det sprekeste på markedet, men skulle da tro at det er helt ok..
Hvor hadde du pcen når du spillte? om du har den i senga eller oppå noe stoff vil den fort bli veldig varm.
Ville uansett anbefale å kjøpe fra komplett istedenfor elkjøp, grunnet litt mer gaming fokusert utvalg og god service.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
For å få det sagt, nesten alle laptops blir varme når man spiller, selv de dyreste (alienware)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Ser at prosessoren på pcen der ikke er allverden, kanskje derfor den sliter litt? Skjermkortet er heller ikke det sprekeste på markedet, men skulle da tro at det er helt ok..
Hvor hadde du pcen når du spillte? om du har den i senga eller oppå noe stoff vil den fort bli veldig varm.
Ville uansett anbefale å kjøpe fra komplett istedenfor elkjøp, grunnet litt mer gaming fokusert utvalg og god service.
Vis hele sitatet...
hei. er ikke AMD vision 8 prossessoren som en i7 da? det må vel være bra?