Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135724
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av Munchies Vis innlegg
Det hadde blitt helt sinnsykt plagsomt etterhvert da.. Tenk deg at du er på oppdrag og skal kjøre et sted, så ser snuten deg så kommer dem å tar deg så må du starte oppdraget på nytt Hadde vært sykt fucka og plagsomt bare..

Hvem er det som faktisk gidder å holde fartsgrensa i GTA?
Vis hele sitatet...
Slik som jeg husker det, så var det 10mph. Tror det var en typo
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Slik som jeg husker det, så var det 10mph. Tror det var en typo
Vis hele sitatet...
10mph på hva?
Sitat av Azarat Vis innlegg
10mph på hva?
Vis hele sitatet...
I Mafia 2 var det sånn at hvis du kjørte 10mph eller mer over fartsgrensa og snuten så deg så kom de etter deg
Det var greit i Mafia syns jeg men i GTA spillene er bilene mye kjappere pluss at Rockstar sier at det skal bli dems største spill noengang, så det er litt kjedelig å kjøre rundt så sakte da
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av Azarat Vis innlegg
10mph på hva?
Vis hele sitatet...
Leste du i det heletatt sitatene?

Vi snakket om systemet som Mafia 2 hadde, at du blir etterlyst hvis du kjører 10mph over fartsgrensen.
Sist endret av KjemikalieX; 27. mai 2012 kl. 21:29.
Når kommer spillet ut?
#excited
Sitat av Combin Vis innlegg
Når kommer spillet ut?
#excited
Vis hele sitatet...
Ingen utenom Rockstar vet det dessverre, det er en mulighet for at de kommer med release date om de skal på E3 da, så vi får håpe på det
Synes Mafia 2 har et meget bra trafikksystem. Ikke noe politi og faenskap om man kjører på rødt lys, men 10mph over fartsgrensa synes jeg er ok for en biljakt.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Enig med at de kunne godt blitt litt smartere om du gjorde noe ulovlig rett foran de. Men fart "måleren" bør kanskje ikke være alt for sensitiv. Tipper blir mange ganger man vil kaste kontrollen/mus/tastatur i vegen om man får dem etter seg hvert 5 min :P
Vis hele sitatet...
De kan sette inn en funksjon der du selv bestemmer om du skal få purken etter deg hvis du bryter trafikkreglene eller ikke
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Syns politiet skal bli smartere, og ikke bare "Spawne" framfor deg, blir liksom litt sinnsykt mange politibiler som kræsjer deg halveis ihjel etter 2 stjerner, og det er ganske kjedelig. GTA har jo muligheten til og bli helt sykt og realistisk, men rockstar har ikke tatt tak i dette til nå.
Muligheten til å faktisk kunne gjemme seg, som i Splinter Cell, Deus EX, Metal Gear Solid osv hadde vært genialt. Sitter du bak en kasse så vet de hvor du er, så.
Sitat av Combin Vis innlegg
Når kommer spillet ut?
#excited
Vis hele sitatet...
det ryktes sent oktober, 20-25 ish. Rockstar vil være forsiktig med å si noe med tanke på Max Payne release. De vil vel tjene max $$ på begge, og at ingen velger bort et.
Sitter på tlf, så får ikke lagt ved kilder til ryktene, men bare å google\youtube'e release, så kommer dere nok fram til det samme som meg.

http://m.youtube.com/#/watch?v=gIALdhOhaZs
Her er altså beviset.
Noen rykter om ny trailer om noen dager (kanskje i dag) Men det er bare "rykter"
Sitat av Blåtann Vis innlegg
det ryktes sent oktober, 20-25 ish. Rockstar vil være forsiktig med å si noe med tanke på Max Payne release. De vil vel tjene max $$ på begge, og at ingen velger bort et.
Sitter på tlf, så får ikke lagt ved kilder til ryktene, men bare å google\youtube'e release, så kommer dere nok fram til det samme som meg.

http://m.youtube.com/#/watch?v=gIALdhOhaZs
Her er altså beviset.
Vis hele sitatet...
http://www.igta5.com/release-date

Skumleste nettopp gjennom denne siden og der står det at det kan hende gta 5 ikke kommer ut før i tidlig 2013 pga. andre utsatte game-releases.

Kommer Gta 5 på steam?

Edit: vi får sikkert vite litt mer i neste uke når det er spillmesse i USA.
Sist endret av Azarat; 2. juni 2012 kl. 17:52.
Skulle det ikke komme en ny gta trailer igår eller noe?
[COLOR="RoyalBlue"]håper det kommer snart,. vente lenge nå , på tide å slippe realise date[/COLOR]
Sitat av Munchies Vis innlegg
Det hadde blitt helt sinnsykt plagsomt etterhvert da.. Tenk deg at du er på oppdrag og skal kjøre et sted, så ser snuten deg så kommer dem å tar deg så må du starte oppdraget på nytt Hadde vært sykt fucka og plagsomt bare..

Hvem er det som faktisk gidder å holde fartsgrensa i GTA?
Vis hele sitatet...
Har du spilt Mafia 2? Det funker overraskende bra. Purken gidder ikke å følge etter deg, med mindre du tar forbikjøring på de i godt over 20km/t over fartsgrensa. Selv da er det bare å legge gassen i bånn og tar et par kjappe svinger til de mister deg av syne, så gir de opp ganske lett. Pluss, det gir litt ekstra nerver til når du feks frakter et lik/tnt/50.cal maskingevær i bagasjerommet. Er absolutt positiv til et lignende system til GTA V.
Sist endret av Elemental; 8. juni 2012 kl. 02:19.
Det var rykter om at Rockstar skulle komme med en trailer på E3, men det skjedde jo ikke. Jeg tenker da at siden det ikke kom noen trailer på E3, kan det godt hende at GTA V ikke kommer ut før i April-Mai-Juni-ish 2013. Rockstar har brukt å slippe ut GTA spill rundt den tiden på året.

Men som sagt, det er bare hva jeg tror. Ikke bli overasket om det ikke stemmer.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Har du spilt Mafia 2? Det funker overraskende bra. Purken gidder ikke å følge etter deg, med mindre du tar forbikjøring på de i godt over 20km/t over fartsgrensa. Selv da er det bare å legge gassen i bånn og tar et par kjappe svinger til de mister deg av syne, så gir de opp ganske lett. Pluss, det gir litt ekstra nerver til når du feks frakter et lik/tnt/50.cal maskingevær i bagasjerommet. Er absolutt positiv til et lignende system til GTA V.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser diskusjonen etter posten du quotet, ser du at vi har snakket om Mafia 2 systemet
Sist endret av KjemikalieX; 8. juni 2012 kl. 22:22.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Det var rykter om at Rockstar skulle komme med en trailer på E3, men det skjedde jo ikke. Jeg tenker da at siden det ikke kom noen trailer på E3, kan det godt hende at GTA V ikke kommer ut før i April-Mai-Juni-ish 2013. Rockstar har brukt å slippe ut GTA spill rundt den tiden på året.

Men som sagt, det er bare hva jeg tror. Ikke bli overasket om det ikke stemmer.
Vis hele sitatet...
tror ikke rockstar slipper gta iår. med tanke på max payne 3. som nesten nettopp er kommet
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Hvis du leser diskusjonen etter posten du quotet, ser du at vi har snakket om Mafia 2 systemet
Vis hele sitatet...
Slikt som skjer når jeg bare trykker på "gå til nyeste innlegg" og jeg ikke legger merke til at det faktisk er kommet en hel til side før jeg svarer.
Kommer til og bli sykt fett!. Hørte det var GTA IV's Grafikk og San Andrea's gameplay... hvis det er tingen ... satan og fett dette spillet blir.
Ny gameplay-video sluppet!
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/085/444/1282786204310.jpg?1318992465
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det der er ikke gta gameplay....
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Det der er ikke gta gameplay....
Vis hele sitatet...
Du skjønner tegninga, aka Gameplay-Preview...
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Ny gameplay-video sluppet!
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/085/444/1282786204310.jpg?1318992465
Vis hele sitatet...
FOR F**N!!
Her holder jeg på å gå inn i en trippel orgasme på grunn av det du skriver, så åpner jeg linken og finner ut at det er piss gammelt,muligens alpha build av gta 5...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Du skjønner tegninga, aka Gameplay-Preview...
Vis hele sitatet...
Gameplay preview eller noe er det heller ikke. Er nok fra et annet spill. Hadde noe gta gameplay vært sluppet hadde det vært all over the news.
Det er en mod for gta iv :P sorry men viss ikke rockstar selv har sagt det så er det ikke sant ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
To nye ss og litt ny informasjon;
http://img.gawkerassets.com/img/17slh8z2uedakjpg/original.jpg
http://img.gawkerassets.com/img/17slh8t5thkrcjpg/original.jpg


"What is going on with GTAV?" – received via Mouthoff
We are very busy working on the game! Everything is going well, but the game is a huge project. We should have more information and some new assets for you soon.
"Why don't you give us more news?" – received via Mouthoff
As we have said before, we have often had long gaps between asset releases on previous games and will continue to do so in the future. We are sorry if you find this frustrating, but please understand, we don't do this because we ‘don't care about our fans' 'don't respect our fans' 'hate GTA fans etc' – precisely the opposite! We do it because we want to make sure we only release 100% correct information, and because we want to keep plenty back for the actual game release so there are still lots of surprises when you play it. The only things we care about are that you enjoy the experience of actually playing the game and that we release accurate information. We just have not been in a position to show more of the game than the trailer and will not be for a while yet. We did, however, manage to sneak a quick screenshot out for you… it's not much, but we thought it was pretty fun.
....We will try and get some more screens for you soon and then another trailer when we are ready.

UPDATE: One more tidbit from Rockstar's Q&A confirms what the game's first trailer implied. We'll be flying planes in GTA V. In response to a question about the omission of planes from GTA IV, Rockstar said: "... we simply could not make an environment big enough for planes to work properly. Fear not, they are returning in what is our biggest open world game to date."
Vis hele sitatet...
Fra Kotaku.
Sist endret av daimeno; 12. juli 2012 kl. 18:07.
Ingen spill jeg ser mer frem til!
fy som jeg gleder meg!
Dette skal jeg faktisk kjøpe!
Bare jeg som syns grafikken på bildene så veldig dårlig ut? Håper dette er en tildig versjon av spillet eller så blir jeg skuffet
Jeg for min del bryr meg ikke om grafikken er som GTAIV eller GTA:SA, bare gameplayet og historien er god.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Bare jeg som syns grafikken på bildene så veldig dårlig ut? Håper dette er en tildig versjon av spillet eller så blir jeg skuffet
Vis hele sitatet...
Tror ikke man får noe bedre grafikk før man slutter å porte alle PC spill fra konsoll. GTA 4 er CPU intensivt som få.

Bildene så meget bra ut i mine øyne, og frykter man må ha sinnsyke beist av maskiner for å dra det på maks...

Hvor bra grafikk er bra nok egentlig? Se på BF3 og Crysis 2. Makeløse spill ift grafikk, og følte ikke dette var veldig mye dårligere.

Dog, et GTA spill med FrostBite 2 hadde vært drømmen <3

Men jeg har ikke råd til så godt pc...
Sist endret av CHillZoNE; 12. juli 2012 kl. 23:14.
Gleder meg helt ekstremt til det kommer! Så lenge det blir minst like gøy og åpent som GTA SA var så er ikke grafikken det viktigeste.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Håper det tar etter SA og ikke IV. IV hadde trege kontroller, var en enda dårligere port (SA er ikke fullt så brukervennlig som man kunne ønske seg, men IV er en total vits, spesielt performance-messig), hadde ikke fly osv.

Spiller SA om igjen akkurat nå, faktisk.

Ser at spekulasjoner om release-dato er all over the place og ingen har noen ordentlig informasjon å bygge på, så man får vel smøre seg med tålmodighet.
Sist endret av robhol; 13. juli 2012 kl. 00:02.
Klarer nesten ikke vente!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Håper trafikken i gta v blir raskere, tenker spesielt på motorveier. I gta iv kjører de jo nesten i gangfart.

Hadde også vært bra med litt mer realistisk skade på bilen om du kræsjer i høy fart, f.eks noe sånt.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Håper trafikken i gta v blir raskere, tenker spesielt på motorveier. I gta iv kjører de jo nesten i gangfart.

Hadde også vært bra med litt mer realistisk skade på bilen om du kræsjer i høy fart, f.eks noe sånt.
Vis hele sitatet...
hahah, ser jo ut som at bilen er laget av gummi!
Sitat av Azarat Vis innlegg
Håper trafikken i gta v blir raskere, tenker spesielt på motorveier. I gta iv kjører de jo nesten i gangfart.

Hadde også vært bra med litt mer realistisk skade på bilen om du kræsjer i høy fart, f.eks noe sånt.
Vis hele sitatet...
Denne er hakket bedre.
Sitat av Round Vis innlegg
Denne er hakket bedre.
Vis hele sitatet...
Akkuratt den jeg egentlig letet etter! Takk!

Sitat av MarkusPe Vis innlegg
hahah, ser jo ut som at bilen er laget av gummi!
Vis hele sitatet...
Slik det blir i ett ekte bilkræsj. Delene bøyes og presses sammen.
Sist endret av Azarat; 29. juli 2012 kl. 18:38.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Akkuratt den jeg egentlig letet etter! Takk!



Slik det blir i ett ekte bilkræsj. Delene bøyes og presses sammen.
Vis hele sitatet...
Sant det! men etter bilen har kræsjet så står ikke deler å beveger seg fram og tilbake som om at det var gele
den andre videoen var bedre ja!
Sist endret av MarkusPe; 29. juli 2012 kl. 18:50.
Sitat av MarkusPe Vis innlegg
Sant det! men etter bilen har kræsjet så står ikke deler å beveger seg fram og tilbake som om at det var gele
den andre videoen var bedre ja!
Vis hele sitatet...
Tenkte du på speilene? Så de bevegde seg etter bilen hadde kræsjet. Den andre videoen er bedre, det er en nyere versjon av samme folka, egentlig den jeg først lette etter.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Tenkte du på speilene? Så de bevegde seg etter bilen hadde kræsjet. Den andre videoen er bedre, det er en nyere versjon av samme folka, egentlig den jeg først lette etter.
Vis hele sitatet...
jepp, blandt annet speilene
Sitat av Round Vis innlegg
Denne er hakket bedre.
Vis hele sitatet...
Denne er enda et hakk bedre

Det er en nyere versjon, med glass også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ingen lanseringsdato enda?
http://www.igta5.com/release-date

Det spekuleres at det kommer ut i november-desember. 25. oktober skal R* annonsere bilde og logo av spillet og komme med lanseringsdatoen.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Azarat Vis innlegg
http://www.igta5.com/release-date

Det spekuleres at det kommer ut i november-desember. 25. oktober skal R* annonsere bilde og logo av spillet og komme med lanseringsdatoen.
Vis hele sitatet...
Det kommer ikke til å komme ut i år, de har gjort alt for lite trailere og reklamasjon for at det skulle skje.
Klarer nesten ikke vente. Har virkelig troen på at denne kommer til å ta av