Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2716
Heisann

Jeg har lastet ned en keylogger fra www.keylogger.in og nå greier jeg ikke å fjerne den? Den heter DPRU Computer eller noe sånt. Er det mulig å fjerne den helt 100%?

Tusen takk for svar
Oh, the irony.

Slette mappen i programfiler der programmet er installert?
as1
Trådstarter
7 0
Sitat av nikons Vis innlegg
Oh, the irony.

Slette mappen i programfiler der programmet er installert?
Vis hele sitatet...
Den ligger ikke i programfiler eller noen ting. Stealth program eller noe sånt

Trenger virkelig hjelp med dette og det haster. Som sagt, tusen takk til alle svar

Bump. Trenger hjelp med dette asap!
ctrl + alt + del gå på prosesser. finn navnet på keyloggeren. så egenskaper finn mappen se at den ikke er in "hide" slett den.
Hvorfor skulle du ha en keylogger in the first place. Kanskje du lærer at neste gang så er det bedre å bare spørre kjæresten om hun har vært utro ^^

Brodz
as1
Trådstarter
7 0
Programmet ligger ikke i prosesser. Det som er fucked.
Har du prøvd å legge inn et antivurus program og prøve å fjerne med det? Programmer som tar spyware tar den kanskje også, sånn som Spybot.
as1
Trådstarter
7 0
Nei, har ikke prøvd det enda. Takk for forslaget! Skal teste ut
Hvis den ikke vises i prosessorern, betyr vel det at programmet ikke kjører. Legg det i en mappe og glem det? Med mindre du er redd at noen ser hva du gjør
Windows knappen -> msconfig -> Startup -> Skru den av der.
as1
Trådstarter
7 0
Vil helst ha den helt 100 % fjernet og alt informasjon borte. Takk for tipset Glenni.
Vis du bare skrur den av, restarter. Så blir den ikke brukt vis du ikke starter den opp.
Sitat av as1 Vis innlegg
Vil helst ha den helt 100 % fjernet og alt informasjon borte. Takk for tipset Glenni.
Vis hele sitatet...
Vis du absolutt skal ha den 100% bort så må du bytte harddisk tror jeg Evt. Innstalere på nytt, men det er forsatt littegranne som blir igjen da. Men søk igjennom filene dine med spybot search and destroy. Noe av det beste programmet (etter min mening) som finnes til å ta bort slike programmer. Har også muligheten til å søke igjennom dataen "føre" dataen har lasta seg helt opp. Vis du skjønte noe av det da...
as1
Trådstarter
7 0
Okei. Men er det mulig å trace tilbake til mappa der selve programmet ligger i etter tid? Vil fjerne programmet 100 %

Curver besvarte det ganske godt. Nvm Glenni
Bytte harddisk? Neida.

Last ned Hijackthis og post loggen din her.
as1
Trådstarter
7 0
Will do. Hva kan loggen hjelpe dere med?

Okei. Det som er at jeg har lagt inn keylogger på skole pcen (selve skole pcen, den lærerne bruker), og det er derfor jeg er nødt til å slette alt sammen. Hva kan den loggen hjelpe med?
Litt offtopic, men ettersom TS har problemer med å fjerne dette, så frister det ikke å laste det ned. Derför lurer jeg på om noen kan tipse meg om et keylogger program som funker bra?
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Sitat av axelaxel Vis innlegg
Litt offtopic, men ettersom TS har problemer med å fjerne dette, så frister det ikke å laste det ned. Derför lurer jeg på om noen kan tipse meg om et keylogger program som funker bra?
Vis hele sitatet...
http://www.hackforums.net/forumdisplay.php?fid=113
Man laster ALDRI ned en keylogger. Det er som å skyte seg selv i foten. Enten lager man det selv eller så holder man seg unna.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Sitat av d-_-b Vis innlegg
Man laster ALDRI ned en keylogger. Det er som å skyte seg selv i foten. Enten lager man det selv eller så holder man seg unna.
Vis hele sitatet...
Stemmer overhodet ikke.
Sitat av Boxiom Vis innlegg
Stemmer overhodet ikke.
Vis hele sitatet...
Om du laster ned en keylogger har du følgende senario:

- Du har en kode som du ikke vet hva er, men som skal logge keys, noe som antivirusprogrammet gjerne reagerer på, og om du fremdeles vil bruke programmet har du ikke noe annet valg enn å ignorere antivirusprogrammet (noe som er veldig smart...)

- Hvem lager keyloggere? Kan det tenkes at de ikke alltid har hederlige hensikter? Kan det tenkes at de gjerne kunne tenke seg å få en kopi av loggen, i tillegg til at du får den?

- Om antiviruset først reagerer på det, hvem vet hva andre ting som kan skjule seg i den keyloggeren?

- Hva om keyloggeren kobler seg til nettet og laster ned andre programmer? Åpner opp bakdører, etc. Har en person som ikke har nok kunskaper om data til å lage sin egen keylogger i det heletatt noen kunskap til å hindre et programm fra å gjøre nettopp dette? Om keyloggeren er lagt innpå en annen persons pc med den intensjonen at loggfilene skal mailes til personen som orginalt la inn programmet så kan man ikke akkuratt hindre den fra å gå på nettet...
Finnes det noen god DIY på hvordan lage en selv da?
Lasta ned på skolen? tror det skal gå fint. Gjor dette selv.

Sitat av axelaxel Vis innlegg
Finnes det noen god DIY på hvordan lage en selv da?
Vis hele sitatet...
Google.no

10tegn
Takk for svar Glenni, men tenkte mer på om noen hadde en spesifik link til en god og lett forklart diy på å lage en.
Hvilket språk vil du ha den i?

Syns ikke du skal begynne med dette, før du kan ihvertfall basics i programmering.

Slutt med OT nå.
Norsk svensk eller engelsk, men på deg så höres det jo ut som om det kansje er litt heavy?
Med språk mener han programmeringsspråk.

Du kommer ikke til å klare å lage ne god keylogger, hvis du ikke har noen erfaringer med programmering.

Lær å krype før du begyner med løping.
He he der kan man se... Tror ikke jeg skal begi meg ut på det da Noen som vet om en som er trygg å laste ned a?
Om du noen gang finner der filen/programmet er lagret, bruk "CCleaner" sin siste versjon under "Tools -> Drive wipe"

Den skriver over all ledig plass på harddisken din opp til 35 ganger, trygt.
DA skal du se lenge etter den fila..
Sitat av axelaxel Vis innlegg
Norsk svensk eller engelsk, men på deg så höres det jo ut som om det kansje er litt heavy?
Vis hele sitatet...
Dagens!

Jeg ledde når jeg så dette
Sitat av Glenni Vis innlegg
Dagens!

Jeg ledde når jeg så dette
Vis hele sitatet...
Ha ha, jeg kan jo si at jeg lo ganske godt selv når jeg forsto hvor mye jeg dreit meg:P
Er ingen enkelt tutorial, men den viser hvordan å gjøre hooks. Noe du siden kan bruke for å lage en keylogger.

Kan jeg spørre hva du/dere egentlig skal med en keylogger?
Sitat av Glenni Vis innlegg
Dagens!

Jeg ledde når jeg så dette
Vis hele sitatet...
Jeg lo når jeg så dette....
Når du skal pirke på andre som gjør feil,så bør du muligens sjekke staving.
Sist endret av hompetitten; 23. november 2010 kl. 18:56.
Sitat av d-_-b Vis innlegg
Er ingen enkelt tutorial, men den viser hvordan å gjøre hooks. Noe du siden kan bruke for å lage en keylogger.

Kan jeg spørre hva du/dere egentlig skal med en keylogger?
Vis hele sitatet...
Eneste grunnen til at jeg kunne tenkt meg en keylogger er for å teste det ut. Ingen hensikt med det egentlig bortsett fra ren nyskjerrighet
Sitat av axelaxel Vis innlegg
Eneste grunnen til at jeg kunne tenkt meg en keylogger er for å teste det ut. Ingen hensikt med det egentlig bortsett fra ren nyskjerrighet
Vis hele sitatet...
Vill anbefale deg og lese MYE og ALT på http://www.hackforums.net/

Siden kan gi deg gode tips det er også veldig mange tuts der som lærer deg programmeringsspråk.
Sist endret av maxmeker; 26. november 2010 kl. 11:49.
Sitat av maxmeker Vis innlegg
Vill anbefale deg og lese MYE og ALT på http://www.hackforums.net/

Siden kan gi deg gode tips det er også veldig mange tuts der som lærer deg programmeringsspråk.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset Får inn der å lese meg klok
Jeg synes det er unødvendig å foreslå et hacke-relatert startpunkt for programmering.
Det å utnytte systemer krever så mye mer enn ren programmeringskunnskap, og det gjør nok at de fleste faller av svært fort. Spør heller om anbefalninger til programmeringsspråk du kan tenke deg å lære, og kjøp en lærebok på dette språket.
Når du behersker det, kan du lese deg videre til utnyttelse av systemer.

Når vi er inne på det kan jeg anbefale C++, C# og Java som nybegynner-språk.
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg synes det er unødvendig å foreslå et hacke-relatert startpunkt for programmering.
Det å utnytte systemer krever så mye mer enn ren programmeringskunnskap, og det gjør nok at de fleste faller av svært fort. Spør heller om anbefalninger til programmeringsspråk du kan tenke deg å lære, og kjøp en lærebok på dette språket.
Når du behersker det, kan du lese deg videre til utnyttelse av systemer.

Når vi er inne på det kan jeg anbefale C++, C# og Java som nybegynner-språk.
Vis hele sitatet...
Okei, takk for tipset
▼ ... over en uke senere ... ▼
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av nikons Vis innlegg
Hvis den ikke vises i prosessorern, betyr vel det at programmet ikke kjører. Legg det i en mappe og glem det? Med mindre du er redd at noen ser hva du gjør
Vis hele sitatet...
Fordi det er lagt inn som en service ja. Vises det i prosesser så er det langt ifra en god keylogger han har funnet :P Ikke skjult nokk der!