Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 770
Nå har helsenorge vært nede i snart ei uke, flere som ikke får lest meldinger og reseptene sine? Når har de tenkt å fikse problemet…….
Kommer inn helt fint jeg.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Kommer inn helt fint jeg.
Vis hele sitatet...
Står det ikke bare å laster når du skal sjekke meldinger og resepter? Kommer inn jeg også men ikke lenger….
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Står det ikke bare å laster når du skal sjekke meldinger og resepter? Kommer inn jeg også men ikke lenger….
Vis hele sitatet...
Nei.

Prøvd på en annen nettleser, eller på en annen enhet, f.eks laptop eller telefon?
Helsenorge var nede tidlig på fredag forrige uke, det stemmer. Men ellers har det fungert helt fint.
Jeg får lest på resepter, sjekket meldinger, vaksinasjonsstatus etc...
Sist endret av Freddy_fred5; 30. oktober 2023 kl. 14:52.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Nei.

Prøvd på en annen nettleser, eller på en annen enhet, f.eks laptop eller telefon?
Vis hele sitatet...
Har prøvd appen og nettleser, samme problemet. Men morsjan sier det fungerer til henne også så virker som det er bare til meg

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Helsenorge var nede tidlig på fredag forrige uke, det stemmer. Men ellers har det fungert helt fint.
Jeg får lest på resepter, sjekket meldinger, vaksinasjonsstatus etc...
Vis hele sitatet...
Stemmer d ja, men til meg er det samme problem som jeg hadde siden fredag, merkelig

Det funket på den andre mobilen min, så da er det noe med mobilen som gjør det. Men da vet jeg det. Takk for hjelpen
Sist endret av AllHourCymbals; 30. oktober 2023 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.