Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 489
Dersom jeg skal la oss si ta toget fra Bergen til Sandefjord så vil jeg først måtte ta toget til Drammen for så å bytte tog der videre til Sandefjord.
Men dersom toget til Drammen ikke kommer tidsnok til det toget som skal gå fra Drammen til Sandefjord, vil jeg da måtte kjøpe ny billett eller gjelder den billetten til Sandefjord jeg allerede har kjøpt og betalt for?
Gjelder nok helt fint den
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Er det samme selskap går det smertefritt iallefall, hvis det er et annet kan det bli litt krangling, de er jo tross alt konkurrenter.
Enten så får du brukt den billetten helt fint, eller så betaler tog selskapet for ny billett til deg siden det var deres feil at du ikke rakk toget. Husker da jeg tok tog fra Belgia(eller Amster, not sure) til Luxemburg, for så å bytte tog i Luxemburg som jeg skulle ta til Spania. Da sto toget til Luxemburg stille i en time som førte til at vi gutta ikke rakk vårt neste tog som vi allerede hadde kjøpt billett til. Og neste tog fra Luxemburg til Spania gikk ikke før neste dag. Det endte med at Tog selskapet betalte både for en natts opphold på hotell og for ny togbillett