Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 664
Finnes det filmer som har et like bra manus, samt at manuset omhandler noe innenfor enten tillaging av noe narkotisk, smugling eller salg, en kombinasjon er heller ikke feil og skuespillere som spiller ganske så troverdig som i breaking bad? Kan fint ta noe litt komisk som the miller's også, om det er en bra komedie som har litt av disse teamene i seg.
Spun
Fet film fra 2002, har du forøvrig sett filmen El camino som er en breaking bad film ?
Drugstore Cowboys.
Ikke drugs relatert men litt sånn på kant med loven serie som jeg syntes var morsom var White Collar.
Hater når folk spør om noe som er "likt" som gode serier og filmer, for de er alle unike, det er litt av grunnen til at de er bra. Det er titalls ting som gjør BB unikt, det er ingenting som ligner noe særlig. Men jeg kan anbefale den nye netflix serien the gentlemen, den har elementene krim, doplanging og produksjon, humor, wacky karakterer og Giancarlo Esposito (Gus).
Sist endret av UncleSam; 1 uke siden kl. 21:24. Grunn: Edit
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hater når folk spør om noe som er "likt" som gode serier og filmer, for de er alle unike, det er litt av grunnen til at de er bra. Det er titalls ting som gjør BB unikt, det er ingenting som ligner noe særlig. Men jeg kan anbefale den nye netflix serien the gentlemen, den har elementene krim, doplanging og produksjon, humor, wacky karakterer og Giancarlo Esposito (Gus).
Vis hele sitatet...

Jeg vil påstå at Weeds har flere likhetstrekk med breaking bad og jeg er ganske sikker på at regissøren av breaking bad har fått en del inspirasjon fra den serien.
Ozark er også bra.
Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Jeg vil påstå at Weeds har flere likhetstrekk med breaking bad og jeg er ganske sikker på at regissøren av breaking bad har fått en del inspirasjon fra den serien.
Vis hele sitatet...

Skulle til å si det samme. Synes siste sesong var litt teit, men Weeds er veldig bra!
Ozark er faktisk bra forslag, for de prøvde åpenbart å kopiere BB på mange områder. Vanlig mann og familien hans kastet inn i en kriminell verden. Weeds derimot, er jeg totalt uenig i men det er nå bare meg og min smak.
Siden du liker We're The Millers så tipper jeg du liker Wilfred også. Jeg syns hvertfall det var en underholdende stonerserie da den kom.
2pac alive in serbia
Alle de danske gansterfilmene med Kim Bodnia i
Blow med Johnny Depp, gammel slager

Og Fear and Loathing in Las Vegas selvfølgelig
Sist endret av fransjeger; 1 uke siden kl. 11:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.