Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5886
heisann! jeg har tenkt til å kjøpe meg gaming headset til ps3, og jeg lurer på om noen av dere har noen anbefalinger! jeg har ikke tenkt til å bruke så mye mer enn 700 kr. jeg har sett på triton ax 180, men den funket ikke siden jeg bruker hdmi kabel til min playstation 3. håper på svar
Det standard bluetooth headsetet (ser mer ut som en blåtann earpiece til telefon) fungerer visstnok knall.
Antar AtXbYeA mener denne. Du slipper også toll siden prisen er så lav på play.

Edit: ser at du kan ikke bruke den som mic og headset samtidig, da må du sette den i dockingstasjonen og ha lyd på TV/anlegg
Sist endret av Sethalas; 11. september 2010 kl. 18:13.
Hvis du ser etter headsett med mic, så kan jeg anbefale Px21. Finnes dessverre ikke i Norge, Så du må kjøpe over nett. Der er liksom kjent som det headsetet som er best for Ps3

http://www.youtube.com/watch?v=KklqyDUFoCE
Sitat av MindFucked Vis innlegg
Hvis du ser etter headsett med mic, så kan jeg anbefale Px21. Finnes dessverre ikke i Norge, Så du må kjøpe over nett. Der er liksom kjent som det headsetet som er best for Ps3

http://www.youtube.com/watch?v=KklqyDUFoCE
Vis hele sitatet...
Fordi MindFucked kjøpte det til meg når han var i USA er jeg så heldig å være i besittelse av dette udyret av et headset. Fungerer kjempebra. Terningkast 6. Synd at det ikke selges over disk i Norge da.
Sist endret av SikkoDude; 15. september 2010 kl. 00:10.
På elkjøp kjøpte jeg et dritbra headset.. Logitech Vantage.. Finner det ikke på nettbutikken, men minns jeg ga 599 for det.. VELDIG fornøyd, dritdigg og ha på, meget bra mic.. Anbefales.

Fant det http://prisguide.hardware.no/produkt/80418
Annerledes pris.. billigere
Jeg bruker blåtann mikrofonen til mobilen min til mikrofon på PS3.. Lyd kommer fra høytalere
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Nikkokkennoan Vis innlegg
heisann! jeg har tenkt til å kjøpe meg gaming headset til ps3, og jeg lurer på om noen av dere har noen anbefalinger! jeg har ikke tenkt til å bruke så mye mer enn 700 kr. jeg har sett på triton ax 180, men den funket ikke siden jeg bruker hdmi kabel til min playstation 3. håper på svar
Vis hele sitatet...
Jeg kan anbefale turtle beach p21. Designet for ps3 og dette fungere med hdmi. Link: http://www.play.com/Games/PlayStatio...&ob=Price&fb=0 - Under 700 kr Håper dette hjalp deg
jeg ville kjøpt siberia steelseries 5HV2 med usb. Den koste rundt 700 og du får kjøpt den i de fleste elektro butikker. Jeg har den selv og er kjempefornøyd.
▼ ... over en måned senere ... ▼
dissa gutta som har kjøpt dette px21 headsettet som kan gi en liten feedback på headsettet?

hvordan er det på over lengre tid på knollen.
byggekvalitet hvordan er den?

noen som har prøvd denne 7.1 dss modulen som de selger som ett kit sammen med px21 til 140$ ish på sia
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
dissa gutta som har kjøpt dette px21 headsettet som kan gi en liten feedback på headsettet?

hvordan er det på over lengre tid på knollen.
byggekvalitet hvordan er den?

noen som har prøvd denne 7.1 dss modulen som de selger som ett kit sammen med px21 til 140$ ish på sia
Vis hele sitatet...
Skyt meg hvis jeg tar feil.

tror ikke ps3 støtter 7.1 surrond. bare 5.1
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
dissa gutta som har kjøpt dette px21 headsettet som kan gi en liten feedback på headsettet?

hvordan er det på over lengre tid på knollen.
byggekvalitet hvordan er den?

noen som har prøvd denne 7.1 dss modulen som de selger som ett kit sammen med px21 til 140$ ish på sia
Vis hele sitatet...
PX21 er et fantastisk headset til PS3. Mest fordi da kan man høre lyden fra spillet og chatten samtidig, noe jeg som PS3-gamer ikke har hatt muligheten til før. Alle adaptere følger med, og man kan lett koble opp PX21 til Tv-en selv om man ikke har en mini jack på TV-en.
På Mw2 og Cod4 er headsetet nice til å "sound-whore", og på cod4 hører man folk lett, selv om de bruker Dead Silence, perken som liksom skal gjøre fotskrittene nesten helt stille. Jeg vet dog ikke hvor godt headsetet funker i forhold til PC-headset i og med at jeg ikke har prøvd f.eks Steal series før.

Et minus for min del er at etter kanskje en halvtime gjør det litt vondt på ørene. Et annet minus som ofte blir nevnt er summelyden når det er helt stille. Dette er dog ikke noe man merker noe særlig til in-game, så egentlig ikke så mye å bry seg om, spesielt hvis man spiller actionspill der det sjelden er stille.


Har ikke prøvd DSS så kan ikke uttale meg om det.

Alt i alt et svært godt kjøp
Sist endret av SikkoDude; 8. november 2010 kl. 10:20. Grunn: leif skrivsen
ligger ørene inne i klokka eller ligger klokka på ørene?

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
tror ikke ps3 støtter 7.1 surrond. bare 5.1
Vis hele sitatet...
greit nok men turtle beach har nå laget en 7.1 dss modul derfor spurte jeg bare om noen hadde brukt den
Sitat av SikkoDude Vis innlegg
Jeg vet dog ikke hvor godt headsetet funker i forhold til PC-headset i og med at jeg ikke har prøvd f.eks Steal series før
Vis hele sitatet...
de klokkene jeg bruker per idag uten mic er BeyerDynamic sine DT 770 pro 80
som vasker gulv og tak + nabo huset med dissa hvite siberia øreklokkene alle hadde ei stønn da jeg gikk fra disse hvite til BD sine klokker.

men da jeg vil ha ett klokke sett som jeg lissom kan bruke til ps3 og slippe og kuke med en ekstra mic osv så tenkte jeg på TB sine klokker, kanskje de kunne vært no, håper lydbildet er bra kontra de jeg sitter og bruker idag
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
ligger ørene inne i klokka eller ligger klokka på ørene?
Vis hele sitatet...
Ørene ligger inni klokka, vertfall mitt øre
da blire nok bestilling så fort kronene tillsier det

pixmania var jo billigst men aldri hørt ett godt ord om de så sjukt skeptisk