Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1449
Hei!
Først av alt, håper det er riktig sted for dette, om ikke bare flytt

Eh, ja. Det jeg lurer på er om min pc er bra nok for å spille diablo 3 uten lag etc. Dvs smooth. Var på denne nettsiden for å sjekke om det kunne være bra nok. Resultatet er at jeg har det som er required, men at det kan være lurt å oppgradere skjermkortet ... Et bilde av dette: http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9890&stc=1&d=1339516171

I så fall om det må gjøres innkjøp; noen som vet om hvor jeg kan få tak i et skjermkort som er bra nok for diablo 3, og har enten 2 DVI ports, eller en DVI og en HDMI og er til en grei pris?

Takker for alle svar!

-Saus
Test spillet først Men du skal nok klare deg med det der
Du klarer deg på minimum, men ikke recommended. Du vil nok klare å kjøre spillet helt fint, men ikke på max tenker jeg.
Tja det er 2008 teknologi på gpu'en din så tenker jeg at du burde greie det på mid?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Er det så stor forskjell? Dersom jeg kjører D3 med alt på maks med ca. 60-70 i stabil FPS på ett lett overclocket 440 er det vel absolutt spillbart på ett 420.

Skal sies at det funket helt fint på GT 240 kortet mitt også.
Jeg kjører D3 på maks med Radeon x1950 kortet mitt, er vel ikke så stor ytelsesforskjell mellom det å gt440 så det går vel fint
Sist endret av Tihi; 12. juni 2012 kl. 19:44.
Trådstarter
80 2
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Test spillet først Men du skal nok klare deg med det der
Vis hele sitatet...
Test spillet først? Jeg spør også fordi jeg vurderer å kjøpe spillet...

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Er det så stor forskjell? Dersom jeg kjører D3 med alt på maks med ca. 60-70 i stabil FPS på ett lett overclocket 440 er det vel absolutt spillbart på ett 420.

Skal sies at det funket helt fint på GT 240 kortet mitt også.
Vis hele sitatet...
Du spiller på min, mid eller max? Btw, høres bra ut med 60-70 fps

Ehm, ja ønsker å tilføye at jeg har prøvd bf3 på maskinen før; det ga samme resultatet på siden, men det viste seg å lagge selv på laveste mulig grafikk... Vet jo at bf er mye mer krevende, men vil ikke ta sjansen igjen...
Sist endret av TristSaus; 12. juni 2012 kl. 19:54.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av TristSaus Vis innlegg
Du spiller på min, mid eller max? Btw, høres bra ut med 60-70 fps
Vis hele sitatet...
Maks på 440'en, mid på 240'en.

EDIT; Tilnærmet samme FPS.
Sist endret av Freddy_fred5; 12. juni 2012 kl. 20:02.