Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1348
Liverpool - Bournemouth V sport PL
...står det på altomfotball.no

Men ikkje søren om eg finner den kanalen under "norway" inne i smarters pro IP-TV appen eg har installert. v spor....og så prøve de 10 kanalene som er under de bokstavene, men nei.

En del ganger har jeg etter en del tid flakset til å finne rette kanalen når jeg skal se Brann, Manchester city, Barcelona ell, med det tar alltid lang tid å leite dette fram, og idag finner jeg ikke i det hele tatt.
Sist endret av Hoppeliten; 19. august 2023 kl. 16:49.
Kan du ikke bare se dem på den engelske kanalen ? Som Sky Sport eller noe?
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Kan du ikke bare se dem på den engelske kanalen ? Som Sky Sport eller noe?
Vis hele sitatet...
Da får man engelske kommentatorer i stedet for norske, så nei.
Sist endret av Hoppeliten; 19. august 2023 kl. 17:03.
Jeg bruker Smarters Pro og har Viaplay PL i kanallista under Norway. Det kommer kanskje an på iptv-leverandøren din?

Sky Sports viser aldri de kampene som begynner kl 16, ingen engelske kanaler har lov til det.
Sist endret av Kikagaku; 19. august 2023 kl. 17:25.
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Jeg bruker Smarters Pro og har Viaplay PL i kanallista under Norway. Det kommer kanskje an på iptv-leverandøren din?
Vis hele sitatet...
Er kanal nummer 27 under Norway hos deg Matkanalen NO ?

(Og er kanal-listingen hulter til bulter tall hos deg også ?)
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Er kanal nummer 27 under Norway hos deg Matkanalen NO ?

(Og er kanal-listingen hulter til bulter tall hos deg også ?)
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke noen numre på kanalene. V Sport Premier league ligger mellom Rikstoto direkte og NRK1 Innlandet hos meg.

Men hvis jeg bruker tivimate istedenfor Smarters får jeg ikke opp V Sport PL kanalene. Aner ikke hvorfor.


Hvorfor står det smarter-pro-ikon ved siden av kanal 27 og 28 og ikke de andre der i bildet ?
Sist endret av Hoppeliten; 19. august 2023 kl. 18:23.
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg


Hvorfor står det smarter-pro-ikon ved siden av kanal 27 og 28 og ikke de andre der i bildet ?
Vis hele sitatet...
Vet ikke.
hei, metoden er at du går til norge iptv-kategorien og ser etter
kanalen, hvis du ikke har kategoriene, fjern kontoen og legg den til
igjen


Spurte han som eg kjøpte hos og fikk det svaret.
Hva mener han med "kategoriene" ? Norge, Sverige, Danmark osv eller noe under Norway ?

Slik det ser ut hos meg nå så har jeg bare 24 kanaler under Norway, jeg hadde sikkert 150 kanaler der før.
Hos meg er somregel viaplay kampene på kanaler som kalles viaplay extra eller noe i den duren nr 1 2 3 osv. Har intrykk av at det er streams på et vis, ikke aktive når det ikke er sendinger.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Yohoja Vis innlegg
Hos meg er somregel viaplay kampene på kanaler som kalles viaplay extra eller noe i den duren nr 1 2 3 osv. Har intrykk av at det er streams på et vis, ikke aktive når det ikke er sendinger.
Vis hele sitatet...
Er det en side jeg kan finne alle kanalene/kategoriene/filmene? Det er håpløst å finne ismarters appen syns jeg