Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4045
morkakespisende
Er det noen her som bruker bukta i senere år? Er det noen her som noensinne har havnet i trøbbel for torrents generelt? Jeg vurderer å piratkopiere noen filmer for første gang på år og dag. Det er i hovedsak snakk om eldre/obskure filmer jeg ikke får sett på strømmetjenester hvor jeg føler jeg har gjort en innsats for å spore de opp lovlig på forhånd. Ellers burde jeg jo ikke egentlig bry meg for mye om legaliteten på dette, som allerede fortapt ung mann
Sist endret av supranaut; 13. april 2023 kl. 22:15.
Pleier ikke være no problem, gjort det mætt men aner ikke om det har skjedd noe med noen noengang. Det har det helt sikkert!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Værste som kan skje er at du får et trusselbrev i posten som kan kastes i søpla, du får ikke noe problem med mindre du laster opp noe filmer eller noe lignende, selv da er det lav risk. Vær kanskje litt forsiktig med å seede for mye? Har torrenta i årevis uten VPN uten noen form for problemer.

Skal du laste ned filmer, last dem ned fra YIFI (yts.mx),
og for all del ikke bruk utorrent. Qbittorrent er veien å gå, har også noen greie search plugins!
Sist endret av kamelia; 13. april 2023 kl. 22:34.
Har torrenta 12-13 år, aldri med vpn. Ikke hørt ett kvekk.
Som han over. Har begynt å bruke VPN de siste åra men har lasta ned tusener på tusener av torrents over 15 år og aldri hørt noen ting.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Som han over. Har begynt å bruke VPN de siste åra men har lasta ned tusener på tusener av torrents over 15 år og aldri hørt noen ting.
Vis hele sitatet...
Samme her.

Hvorfor ikke bruke uTorrent? Syntes Q var noe ræl..
uTorrent har dårlig track record med bloatware, reklame og usikre linker. qBittorrent er reklamefritt, trygt og open source, og fungerer helt utmerket.
Sist for flere år siden da jeg brukte utorrent under Vista ville den ikke starte om den ikke fikk kjøre som administrator
Sist endret av sinsenkrysset; 14. april 2023 kl. 10:06.
Bruk PIA VPN da denne er en av få som støtter port forwarding.
Så er det bare å sette dette opp sammen med en NAS som f.eks Synolgy hvor man kjører qBittorrent, så kan man laste ned uten at pc'en trenger å stå på hele tiden.
Sammen med Remote Torrent Adder plug-in i Chrome, så fungerer dette helt genialt.

Beste er å få ordnet seg invite til en privat torrent tracker side, som f.eks IPTorrents eller Torrentleech.

uTorrent er bare å holde seg langt unna. Full av bloatware/spyware.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
https://www.reddit.com/r/Piracy/wiki/megathread/
Absolutt alt du trenger av ressurser. Selv om det er pirater det er drei om, er det ikke å hoppe i havet; her var det mange før deg
Piratbukta holder jeg meg pent og pyntelig unna i nyere tid. Masse unødvendige pop ups selv med en ganske skikkelig popup blocker

Eztv.it er noe av det samme men litt bedre

1337xto.to er en fantstisk side

Og såklar iptorrents for oss som har tilgang der
1337x.to som han over sier er fantastisk. Husk på pop up blocker.
for meg, så er det btdig.com som gjelder
Du har langt større sjansje for å få fartsbot med å kjøre 81 km/t i 80-sonen en du har å bli tatt for piratkopiering via torrents.
Ikke stress og last ned
Sist endret av Bombasa; 5. februar 2024 kl. 21:09.
Jeg fikk faktisk brev fra et advokatfirma med krav på enten 3000 kr eller rettsak pga at jeg lasta ned London has Fallen av alle ting. Tidspunkt for nedlasting og alt stemte. Så ikke filmen en gang lol. Så det Kan skje at man blir tatt. Slik jeg skjønte det så kjøper de infoen og sender ut hundrevis av slike brev i slengen.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg fikk faktisk brev fra et advokatfirma med krav på enten 3000 kr eller rettsak pga at jeg lasta ned London has Fallen av alle ting. Tidspunkt for nedlasting og alt stemte. Så ikke filmen en gang lol. Så det Kan skje at man blir tatt. Slik jeg skjønte det så kjøper de infoen og sender ut hundrevis av slike brev i slengen.
Vis hele sitatet...
Bruk VPN og en annen dns server enn ISP’en sin standard DNS.

PIA er suveren på port forwarding og ekskludering hvis vpn klusser med andre programmer. Begrenset til 300 mbit/s mener jeg men det er ikke noe problem uavhengig av linjehastighet

Noen norske filmer er også overvåket men vet at noen laster opp sine egne filmer med lav oppløsning eller vannmerking eller lignende kun for å spore opp de som laster ned filmen. Vær LITT kritisk så går det stort sett bra
Jeg svarte med at jeg velger rettsak. Spurte de hvordan kan de vite at jeg ikke har gitt bort passordet til wifi til noen og at de har lastet ned filmen. Hørte aldri noe mer da. De sender ut hundre slike i håp om at noen betaler. Har sluttet med nedlastinger så det er ikke noe stort problem for min del lenger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Men hvorfor laste ned torrents når det meste er på Popcorntime
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Men hvorfor laste ned torrents når det meste er på Popcorntime
Vis hele sitatet...
Streamio <3
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Men hvorfor laste ned torrents når det meste er på Popcorntime
Vis hele sitatet...
Ikke at det er noe galt med popcorntime. Men selv så liker jeg å se hvem jeg laster ned torrentsene fra, noe man ikke kan på popcorntime.
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Men hvorfor laste ned torrents når det meste er på Popcorntime
Vis hele sitatet...
Fint å ha ting lokalt hvis det blir fjernet fra popcorntime, kan se offline å som er nice, vet hvem du laster ned fra , synes mere praktisk for min del med torrents