Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1335
Jeg skal kanskje kjøpe softgun fra redwolfairsoft.com. Jeg er under 18 år men har foreldre som kunne gjøre dette kjøpet for meg, men de vil at jeg skal betale fra min nettbank. Vil ikke den ikke bli stoppet i tollen hvis de finner ut at banken tilhører noen under 18 år?
Neutral Good
Mith's Avatar
Nei. Tollen sjekker ikke hvem som har betalt for varen.
Off-Topic: DealExtreme selger en del soft-guns (billig, og med gratis frakt).
Jeg har selv kjøpt meg en gønner til 60 spenn derifra, og fikk den rett i postkassa, måtte ikke innom postkontoret.
DealExtreme bruker PayPal som betlingsmetode, og bryr seg lite om alder så lenge du har et bankkort som funker...
Så om "all else fails": DealExtreme - BB Guns (Toys)
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Off-Topic: DealExtreme selger en del soft-guns (billig, og med gratis frakt).
Jeg har selv kjøpt meg en gønner til 60 spenn derifra, og fikk den rett i postkassa, måtte ikke innom postkontoret.
DealExtreme bruker PayPal som betlingsmetode, og bryr seg lite om alder så lenge du har et bankkort som funker...
Så om "all else fails": DealExtreme - BB Guns (Toys)
Vis hele sitatet...
Men du må vel være 18 for å få ordentlig VISA (Ikke Electron), noe som er et krav når man skal linke et kort til Paypal-kontoen?
PayPal aksepterer bare VISA og MasterCard (og noen amerikanske kort), ergo du må være 18 år.
Sitat av Pope Vis innlegg
Men du må vel være 18 for å få ordentlig VISA (Ikke Electron), noe som er et krav når man skal linke et kort til Paypal-kontoen?
Vis hele sitatet...
Jeg er 15 år og har vanlig VISA (ikke electron, men hadde det før) som jeg kan bruke på nettet og paypal. Så det skal ikke være noe problem med det...
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg har hatt Paypal siden 15... bare vær litt eldre når du oppgir fødselsdato, så kan du overføre med nettbank eller skjema i banken.
Gå på Paypal.com og logg inn. Klikk på "Add Funds" og "Bank transfer from Norway" og det kommer opp en kode du skal sette inn i "Melding til mottaker" for å registrere beløpet.
Vis hele sitatet...
Kilde.

Det er mulig å bruke PayPal så lenge du har egen bankkonto.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Jeg har flere ganger sendt penger til min PayPal konto fra mitt Visa Electron kort, så ja det går.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Off-Topic: DealExtreme selger en del soft-guns (billig, og med gratis frakt).
Jeg har selv kjøpt meg en gønner til 60 spenn derifra, og fikk den rett i postkassa, måtte ikke innom postkontoret.
DealExtreme bruker PayPal som betlingsmetode, og bryr seg lite om alder så lenge du har et bankkort som funker...
Så om "all else fails": DealExtreme - BB Guns (Toys)
Vis hele sitatet...
Hvor bra er disse gunner'ne a? veit at det er mye rart på DealExtreme men dette er ting med litt kvalitet?
Sitat av Asoke Vis innlegg
Hvor bra er disse gunner'ne a? veit at det er mye rart på DealExtreme men dette er ting med litt kvalitet?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte denne, for morro skyld: SQ303 6mm Caliber Spring-load Sport Pistol BB Gun Toy
Den er robust, skyter beint, og kommer med to magasiner...

Men det kuleste med den, er at den er designet som en "Mauser C96" som er en kjent nazi-pistol fra andre verdenskrig.
Den ser altså ikke ut som andre soft-guns, som har mer "moderne" stiler...

For 60 spenn er det ikke dårlig i mine øyne...
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Er bare noe møkk det på DX. Hvis du absolutt skal ha deg en pistol så gå hvertfall for en gass-modell. Jeg handler det meste på rsov.com. De har helt ok kvalitet på det meste til en rimelig penge. Hvis ikke har du ebaybanned.com, de har også mye fint, men har ikke handlet derfra selv.

(Skal du kjøpe pistol så kan det være en idè å kjøpe det gjennom en europeisk forhandler og gjerne gjøre litt research. I forhold til AEG (elektrisk) er det svært mye som kan gå galt eller fungere dårlig, og da kan det være greit å ha handlet med en forhandler som fikser problemet for deg.)
haha den var kul Okei, er ikke sånn superbra men den funker da?

Edit: så deg nå, Deezire skal sjekke litt ut der, men en brukandes softgun for 60 spenn er ikke ille da
Sist endret av Asoke; 25. juni 2009 kl. 11:52.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Den er ikke brukenes til noe som helst. Du er heldig om du i det hele tatt får avfyrt et skudd. Og hvor gøy er det egentlig å løpe rundt i skogen og trekke opp fjæra for hvert skudd? Ikke særlig gøy.
spørs jo om man skal bruke den til å spille mot andre eller om man bare skal ha den for moroskyld da..men skjønner hva du mener med at det er dritt med no ræva greier hvis man skal spille mot andre ja
Sitat av Deezire Vis innlegg
Den er ikke brukenes til noe som helst. Du er heldig om du i det hele tatt får avfyrt et skudd. Og hvor gøy er det egentlig å løpe rundt i skogen og trekke opp fjæra for hvert skudd? Ikke særlig gøy.
Vis hele sitatet...
Trådstarter spurte om en "softgun", ikkeno' mer.
Jeg ga mitt råd basert på den eneste soft-gønnern jeg eier, som jeg kjøpte for "morro skyld".
Om han ser etter et softgun som skal brukes til noe annet enn kødd, aner jeg ikke.
Sitat av Heigren Vis innlegg
PayPal aksepterer bare VISA og MasterCard (og noen amerikanske kort), ergo du må være 18 år.
Vis hele sitatet...
Paypal aksepterer Visa Electron. Jeg er selv 17 år og har en paypal konto tilknyttet mitt Visa Electron kort.