Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2561
Har i det siste slitt med å finne filmer og serier som jeg ikke har sett, så har derfor vært på youtube å sett små mini-serier.

Fant en serie for en måneds tid siden som heter "How Not To Live Your Life" men har sett alle sesongene nå, så er på utkikk etter en ny serie å se på Youtube. Det kan være en serie produsert av en Youtube kanal, eller det kan være en reèll TV serie som bare er lagt ut på youtube. Tips?

For de som er interessert i å sjekke ut en dritbra undervurdert serie --> http://www.youtube.com/watch?v=pNYZoSqGUxs
Red vs. Blue. Halo serie produsert av roosterteeth. litt nerdete, men jeg liker det. Anbefaler også podcasten til roosterteeth, morsomme folk.
Ikke helt min smak.. :/ Men takk for tipset likevell!
Siden du akkurat har sett alle "How not to live your life" blir alt annet bare en stor nedtur anyway..

Du får se alt av Fleksnes