Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1990
Heisann!

Jeg lurer på hvordan jeg får koblet pcen min til ps3en slik at jeg kan se filmer på ps3 gjennom pcen

Fikk tips av en kompis å bruke Vuze, men skjønner fint lite.

Noen tips?
hiv filmene i en minnepenn eller ekstern hardisk og plug i ps3'n
Du kan du bruke PS3 media server
http://www.ps3mediaserver.org/
denne fungerer helt fint, enkel og grei. Men vil anbefale deg å bruke kabel hvis du skal se 720p eller 1080p, har en tendens til å lagge hvis du kjører wi-fi.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Takk for kjapt svar folkens! Har lastet ned PMS(lol) nå, men den klarer ikke finne ps3en min, både pc og ps3 er koblet på et stabilt trådløst nett. What to do?
Skru på din PS3. Gå til innstillinger/nettverksinnstilling og aktiver media server kontakt. Da finner du nok din PS3 med media serveren
Er dritlett å bare legge over på en ekstern harddisk eller minnepenn, for så å sette den i ps3'en.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Er dritlett å bare legge over på en ekstern harddisk eller minnepenn, for så å sette den i ps3'en.
Vis hele sitatet...
Hvorfor gidde å leve i 1999 når man bare laster rett ned på et NAS og streamer det via DLNA ?
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvorfor gidde å leve i 1999 når man bare laster rett ned på et NAS og streamer det via DLNA ?
Vis hele sitatet...
Fordi det kan lagge om man streamer FullHD-videoer dersom du ikke har verdens beste router eller har mye traffikk. Det opplevde hvertfall jeg når jeg streamet videoer fra PC til PS3.

til TS: Du må formatere minnepennen/hdd til formatet FAT32, ellers vil ikke Ps3 gjenkjenne enheten, også må du trykke Trekant knappen og vis alle eller noe i den duren.

Det var ihvertfall sånn før, vet ikke om de har kommet med støtte for NTFS enda?
Sist endret av AdonInformation; 10. juli 2012 kl. 19:29.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
til TS: Du må formatere minnepennen/hdd til formatet FAT32, ellers vil ikke Ps3 gjenkjenne enheten, også må du trykke Trekant knappen og vis alle eller noe i den duren.

Det var ihvertfall sånn før, vet ikke om de har kommet med støtte for NTFS enda?
Vis hele sitatet...
Det er slikt enda. I hvert fall her i hjemmet. Jeg bruker PS3 media server, mens dama velger å bruke den eksterne hardisken sin. Da må hun trykke trekant innenfor den menyen hun skal bruke (f.eks film/musikk/bilder) og deretter "Vis alle". Om hun ikke gjør det dukker ikke filene opp.