Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1453
Jeg er på jakt etter en hovedenhet til bilstereo, det jeg hovedsaklig ser etter er en med 7" pekeskjerm, og den kan bare ta 1-DIN.
Jeg har ikke noe høyt budsjett, så så billig som mulig, men igjen vil at det skal klare å dra anlegget som står i bilen originalt (som for meg er godt nok), jeg ønsker bare en heftigere hovedenhet.
Bilen er en Audi A4 Avant 2002, jeg er usikker på hvilket anlegg som står i den, men som sagt, er det godt nok for meg.

Jeg har sett på den som teknikmagasinet selger http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...BOOM%20AV3000&, dette mest pga den er veldig billig. Men jeg er veldig skeprisk, dette ser ut som ett kinesisk billig greier, men så er det igjen dette med at jeg sitter ikke verdens høyeste krav til dette.

Er det noen som har noen anbefalinger (evt, vært borti dette fra teknikmagasinet), og helst så billig som mulig.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Hvis du ønsker en heftigere hovedenhet, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil sette inn noe glorete, billig dritt. Spar heller til du har nok til noe som faktisk er en oppgradering, ikke bare en "harryfisering" av bilen.
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Hvis du ønsker en heftigere hovedenhet, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil sette inn noe glorete, billig dritt. Spar heller til du har nok til noe som faktisk er en oppgradering, ikke bare en "harryfisering" av bilen.
Vis hele sitatet...
Prøv heller og svar i tråder hvor du har noe skikkelig og vesentlig og si.
Hva om jeg ønsker å "harryfisere" bilen min? (Leste du noen steder i innlegget mitt av jeg ikke ønsket det?) I tillegg vet vel du ingenting om hvilke hovedenhet jeg har stående i bilen pr. dags dato, for alt du vet kan det være en kassetspiller.

Så prøv å være mer konkret i dine svar i innlegg istedenfor å bare gå ut ifra dine egne konklusjoner og din egen smak.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Helt enig med heffalumpen, hvorfor kjøpe billig dritt når du kan kjøpe en bra spiller uten 7''skjerm til samme pris? og oppgradere når du har råd, skal du ha en brukbar spiller med skjerm så må nesten over 3-4 tusen kroner.
en kompis av meg har den samme og den suger balle for å si det sånn. Han angrer på kjøpet
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av Alexulv Vis innlegg
Prøv heller og svar i tråder hvor du har noe skikkelig og vesentlig og si.
Hva om jeg ønsker å "harryfisere" bilen min? (Leste du noen steder i innlegget mitt av jeg ikke ønsket det?) I tillegg vet vel du ingenting om hvilke hovedenhet jeg har stående i bilen pr. dags dato, for alt du vet kan det være en kassetspiller.

Så prøv å være mer konkret i dine svar i innlegg istedenfor å bare gå ut ifra dine egne konklusjoner og din egen smak.
Vis hele sitatet...
Jeg baserer dette innlegget på antagelser, så alt jeg sier kan være feil, men here goes: Av det du sier i første post, ANTAR jeg at du er mellom 18-20, og sannsynligvis med fersk lapp. Av det du skriver, ANTAR jeg at du har dårlig råd også, og prøver som sådan å komme med velmenende råd. Men jeg skal holde meg unna tråden din, så får du heller stille med feteste bilen i strømstad på skjærtorsdag neste år, så står jeg misunnelig og bivåner skuet. . .
Sitat av Alexulv Vis innlegg
Jeg er på jakt etter en hovedenhet til bilstereo, det jeg hovedsaklig ser etter er en med 7" pekeskjerm, og den kan bare ta 1-DIN.
Jeg har ikke noe høyt budsjett, så så billig som mulig, men igjen vil at det skal klare å dra anlegget som står i bilen originalt (som for meg er godt nok), jeg ønsker bare en heftigere hovedenhet.
Bilen er en Audi A4 Avant 2002, jeg er usikker på hvilket anlegg som står i den, men som sagt, er det godt nok for meg.

Jeg har sett på den som teknikmagasinet selger http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...BOOM%20AV3000&, dette mest pga den er veldig billig. Men jeg er veldig skeprisk, dette ser ut som ett kinesisk billig greier, men så er det igjen dette med at jeg sitter ikke verdens høyeste krav til dette.

Er det noen som har noen anbefalinger (evt, vært borti dette fra teknikmagasinet), og helst så billig som mulig.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte denne spilleren, og er veldig fornøyd. Det samme er også mine 3-4 kamerater.

Du får kjempefine funksjoner og god lyd (bedre enn min gamle enhet.)

Det èneste vi har erfart, er at knapper _kan_ bli ødelagt ved hard og ofte bruk, da mener jeg sånt som volumknappen osv, men da har du jo volumknapper på touchscreenen og.

Men dette er ikke et problem, siden du kan levere inn kvittering og få en ny i hånda på teknikkmagasinet. (Hvor du også får en ny garanti på den nye spilleren.)

Jeg anbefaler den. Husker også den dro damer i starten, som kom med kommentarer som; "Jævlig fett anlegg a!" (Anlegget står bak da, hoho!) eller "Dæven å fet spiller du har a!" hehe.
Sist endret av Bruskork1; 12. april 2012 kl. 14:44.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Kompis av meg har en sånn, ville selv styrt unna. Billig skrap imo.
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Jeg baserer dette innlegget på antagelser, så alt jeg sier kan være feil, men here goes: Av det du sier i første post, ANTAR jeg at du er mellom 18-20, og sannsynligvis med fersk lapp. Av det du skriver, ANTAR jeg at du har dårlig råd også, og prøver som sådan å komme med velmenende råd. Men jeg skal holde meg unna tråden din, så får du heller stille med feteste bilen i strømstad på skjærtorsdag neste år, så står jeg misunnelig og bivåner skuet. . .
Vis hele sitatet...
Igjen, hva du ANTAR er uvesentlig.
Det virker ikke som noe godt kjøp. Bare det at den har en uteffekt på 4x41W hadde fått meg til å styre unna. Jeg ville heller gått for en vanlig MP3-spiller, og du kan få en god en til samme prisen (dog uten skjerm.)

Selve spilleren du linker til ser jo veldig stilig ut, men lyd og kvalitiet bør være viktigere.
Sist endret av Fuzzybossen; 12. april 2012 kl. 21:02.
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Er det noen som har noen linket til noen spillere dere vil anbefale?
(helst med skjerm, så jeg vet hvilke priser jeg må forholde meg til hvertfall)
Du kan sjekke ut disse:
http://egadgets.no/product.html?prod...&category_id=7

http://egadgets.no/product.html?prod...&category_id=7

Der ser du iallefall prisnivået på de spillerne, tror de er av de billigste som er brukbare.