Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2528
hei! lurer på en liten ting her. jeg har drukket pepsi max hver dag i hele ferien, og nå når jeg kutter ut/ned så blir jeg syk. jeg føler meg langt ifra bra, og influensa er ute og går. lurer på om mangel av drikke/pepsi max kan få deg til å virke dårlig? :P

drikker jeg pepsi max, føler jeg meg bedre, men etter jeg kutter ut etter på en stund er det back to sick! plis svar..
Det er ikke utenkelig at du merker koffeinabstinenser. Det vil gå over etter noen dager.
Er det koffein i Pepsi MAX da ??? Trodde det var kun i Coca Cola jeg. Skyt meg om jeg tar feil
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Er det koffein i Pepsi MAX da ???
Vis hele sitatet...
Ja. http://no.wikipedia.org/wiki/Pepsi#Ingredienser
Sist endret av Don Veto; 26. februar 2012 kl. 21:46.
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Er det koffein i Pepsi MAX da ??? Trodde det var kun i Coca Cola jeg. Skyt meg om jeg tar feil
Vis hele sitatet...
*bom,bom,bom*
Sist endret av Lacost33; 26. februar 2012 kl. 21:47.
Det kan bli ganske heftige absitensner.. Jeg har drukket i en del år, og forsøkte å roe ned, men jeg ble skikkelig dårlig!
Koffein-abstinenser skal vistnok gå over etter en uke iflg et program jeg så på tv en gang. Abstinensene kan gi symptomer som du beskriver, men skal gå fort over.
drikk vann.
Hvis du er koffeinavhengig bør du bytte over til kaffe, mye billigere og sunnere!
Sitat av Or3c Vis innlegg
Hvis du er koffeinavhengig bør du bytte over til kaffe, mye billigere og sunnere!
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke bare slutte helt med kofeinen? jeg tror at det er sunnest
pepsiii er verdens beste brus, man finner alltid pepsi i mitt krus.
pepsi er det beste man kan drikke, pepsi gir deg det magiske kicket, OOoooOO pepsi power
OoooOOo pepsi every hour, OooO pepsi in the shower, gogo pepsi power.

jeg måtte.
Sist endret av random36598; 26. februar 2012 kl. 23:25.
drikk farris blandet med eplejuice... det hjelper
Kan jeg kalle meg selv en Pepsi Max-misbruker fordi jeg drikker det så å si hele tiden?

Likevel skjønner jeg ikke hva med smaken som er så utrolig godt. Men skjønner godt at det er vanskelig å kutte ut spesielt hvis alternativet kun er vann.
Drikker du kun Pepsi Max? Eller, får du i deg veldig lite annen væske? Har du vondt i hodet/dårlig fokus/shabby form?

Selv hatt influensaen i en to uker nå, og du verden hvor mye det hjelper på å drikke masse vann hver dag. Tror ikke det er like bra for deg å få i deg alt du trenger av flytende vare i form av brus, så jeg anbefaler deg egentlig å fylle tomflaskene med kaldtvann og drikke det istendenfor

Og bare så det er sagt, utrolig hvor mye vann du egentlig skal ha i deg i løpet av en dag
Gang kroppsvekten din med 0,35, så ser du hvor mye væske som du bør ha i løpet av en dag. Er du 60 kg, blir regnestykket slik: 60*0,35 = 2100 ml = 2,1 liter pr dag

Vil også bare dele noe jeg så på Superhumans tidligere i sted. Magesekken er stor nok til bare 1 liter vann, får den mer enn det dør du i løpet av minutter. Var en person som klarte å drikke 4 liter vann for så å sprute det opp igjen. Det er superhuman det, men anbefales ikke å prøve!
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Gang kroppsvekten din med 0,35, så ser du hvor mye væske som du bør ha i løpet av en dag. Er du 60 kg, blir regnestykket slik: 60*0,35 = 2100 ml = 2,1 liter pr dag

Vil også bare dele noe jeg så på Superhumans tidligere i sted. Magesekken er stor nok til bare 1 liter vann, får den mer enn det dør du i løpet av minutter. Var en person som klarte å drikke 4 liter vann for så å sprute det opp igjen. Det er superhuman det, men anbefales ikke å prøve!
Vis hele sitatet...

Hørtes litt rart ut, for jeg og en venn drakk værtfall 1 liter vann(kanskje mer og) og sjekka hvor mye vi fikk drukket før vi kastet opp.
Var nok godt over en liter. 1,5 kanskje?
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Gang kroppsvekten din med 0,35, så ser du hvor mye væske som du bør ha i løpet av en dag. Er du 60 kg, blir regnestykket slik: 60*0,35 = 2100 ml = 2,1 liter pr dag

Vil også bare dele noe jeg så på Superhumans tidligere i sted. Magesekken er stor nok til bare 1 liter vann, får den mer enn det dør du i løpet av minutter. Var en person som klarte å drikke 4 liter vann for så å sprute det opp igjen. Det er superhuman det, men anbefales ikke å prøve!
Vis hele sitatet...
Har du kilder på det?
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Hørtes litt rart ut, for jeg og en venn drakk værtfall 1 liter vann(kanskje mer og) og sjekka hvor mye vi fikk drukket før vi kastet opp.
Var nok godt over en liter. 1,5 kanskje?
Vis hele sitatet...
jeg var vitne i en cola drikke konkuranse der de skulle drikke 1,5 liter cola først. han ene spøy mens de 2 andre inså at de tapte og bare koste seg med colaen.(han som vant drikker lite cola lenger) og premien var 1,5 liter cola

så og drikke over 1 liter på styrten går fint ann ja.
Sitat av Huh? Vis innlegg
Koffein-abstinenser skal vistnok gå over etter en uke iflg et program jeg så på tv en gang. Abstinensene kan gi symptomer som du beskriver, men skal gå fort over.
Vis hele sitatet...
Ganske riktig, tappa ned kaffe bruken min og drikker nå bare kofein holdig drikke når jeg trenger en enrgi boost. Kan være tøft de første dagene, men etter ei uke så er du fri for abstinenser.
syk i 2-3 dager nå spysjuka men blir bedre heldigvis. magesmertene gikk for godt med pepsi max og mat...
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Gang kroppsvekten din med 0,35, så ser du hvor mye væske som du bør ha i løpet av en dag. Er du 60 kg, blir regnestykket slik: 60*0,35 = 2100 ml = 2,1 liter pr dag

Vil også bare dele noe jeg så på Superhumans tidligere i sted. Magesekken er stor nok til bare 1 liter vann, får den mer enn det dør du i løpet av minutter. Var en person som klarte å drikke 4 liter vann for så å sprute det opp igjen. Det er superhuman det, men anbefales ikke å prøve!
Vis hele sitatet...
Da burde jeg isåfall vært dø for lenge siden.
Bytt til coca cola du vil føle deg bedre og det smaker helt fantastisk
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Bytt til coca cola du vil føle deg bedre og det smaker helt fantastisk
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg der, Cola e usannsynlig godt.

Pepsi max kan jeg ikke forstå at noen liker.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Bytt til coca cola du vil føle deg bedre og det smaker helt fantastisk
Vis hele sitatet...
[sarkasme] Hittil det sunneste tipset jeg har sett på nFF iår! [/sarkasme]
Drit i cola, i det siste så har det begynt å smake kunstig og faen til tusen, akkurat som med pepsi

Så keep off the soda, prøv noe annet i et par dager og se om du føler deg skikkelig jævlig enda