Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2276
Hei!

Jeg reiser med to venninder til Storbritannia i neste uke. Vi har et fly som går onsdags morgen fra Rygge, men ingen konkret plan om hvordan vi kommer oss dit. Er det noen som kjører hele eller deler av den turen i starten av neste uke? Skal også spørre noen langtransportsjåfører, men ikke fått napp enda..

Vi må også komme oss tilbake samme strekninga søndagen etter.

Som dere sikkert skjønner er vi ikke en godt bemidla gjeng, men kan selvfølgelig bidra med bensinpenger og godt humør (potensielt mye latter når du samler mer enn en av oss på en plass). Er det bare plass til to sender vi tredjemann med toget.

En klar fordel om sjåføren liker hip-hop og/eller reggae
Kjører mest sannsynlig Værnes - Karlstad på tirsdag i neste uke. Dere er velkomne til å sitte på ned til Elverum/Kongsvinger om det blir tur, jeg vet det sikkert på fredag. Har stor stasjonsvogn og plass til mye bagasje. Ikke røyk/mat/alkohol i bilen (firmabil, så vil ikke ha sånt i bilen). Hører på hip-hop, men ikke noe med hardcore enn RZA, Raekwon, Gang Starr, etc. Avreisen blir evt. ved 08:00-tiden.
Sist endret av Hobby; 27. august 2014 kl. 13:54.
Høres supert ut! Sier fra på PM om det blir aktuelt eller ikke. Gang Starr er fett!

Da mangler vi strekninga Elverum til Rygge på tirsdag 2. og Rygge til Trondheim på søndag 7.
Sitat av elektrofreak Vis innlegg
Høres supert ut! Sier fra på PM om det blir aktuelt eller ikke. Gang Starr er fett!

Da mangler vi strekninga Elverum til Rygge på tirsdag 2. og Rygge til Trondheim på søndag 7.
Vis hele sitatet...
Kjører den strekninga (retur) den søndagen, men da er det ganske tidlig avreise fra Karlstar. Tipper jeg er på Elverum rundt 09:00.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Kjører den strekninga (retur) den søndagen, men da er det ganske tidlig avreise fra Karlstar. Tipper jeg er på Elverum rundt 09:00.
Vis hele sitatet...
Vi lander vel på Rygge først kl 10, så det blir nok for tidlig for oss..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det koster jo ikke mer enn 600kr med toget for alle 3.. Hvor mye hadde dere egentlig tenkt til å spytte i når det kommer til bensin penger? Ville nå ha bestilt tog billettene får prisen går opp.
Dersom en av dere har lappen ville jeg sjekket returbil.no
Har selv brukt dette med hell flere ganger!
Ser der ligger en bil Trondheim - Rygge ute nå, denne er forsøkt booket, men kan bli ledig igjen. Kam også dukke opp nye biler før dere skal dra!
Sitat av sweem Vis innlegg
Det koster jo ikke mer enn 600kr med toget for alle 3.. Hvor mye hadde dere egentlig tenkt til å spytte i når det kommer til bensin penger? Ville nå ha bestilt tog billettene får prisen går opp.
Vis hele sitatet...
Da koster ikke turen fra Trondheim til Oslo mer enn 43kr pr pers hvis en ser det slik. For Oslo-Rygge koster 156kr. Så med mindre en får haik hele strekningen ville jeg ikke tatt meg bryet, hvis det kun er kronene det står på.