Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 743
hei jeg lurer på om det er noen her inne som vet om folk som kan fikse forsterkere for en billig penge eller vet hva probleme er. jeg får bare lyd ut av venstre lyd utganger på min forsterker. har prøvd med forskjellige høytalere + kabler men får ikke lyd ut av høyre.

mvh PyrooMan
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Trolig er høyre utgangstransistorer eller andre ledd på høyre side gått, relativt enkelt å feilsøke på for enhver person som har generell forståelse av elektronikk eller har gått ett eller flere år elektronikk.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du ikke kjenner noen som kan gjøre dette for deg, vil det antageligvis være mer fornuftig å kjøpe en ny receiver.
Trådstarter
39 0
Jeg kan litt elektronikk osv så er det bare å lete etter en løs ledning elns? eller er det del som må skiftes?

og vet dere om noen som kan fikse sant i fredrikstad?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvis jeg sier at en utgangstransistor kan være gåen og du spør om en ledning er løs kan du ikke elektronikk, finn noen som kan eller bytt den ut som ond foreslår.
Trådstarter
39 0
det jeg tenkte var at det er noe på den utganstransistoren. jeg har aldri sett en sannen før så for meg så kunne det være en liten ledning på den for alt jeg vet.

Glemte å skrive: vet du skrev gåen men da tenkte jeg at det er noen ledninger eller lodd som har gått opp.