Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 748
Hei, nå som alle er så optatt med dommedag har jeg sett litt på skapelsesmyter. Det er noen kule der ute, sånn som den Egyptiske eller den Norrøne, men det hadde hvert mye kulere om jeg hadde lagd min egen! Men så langt kom jeg aldri, delvis fordi jeg er lat, men mest fordi jeg ikke er kreativ nok. Derfor lurer jeg på om det er noen freaks som har lyst til å lage sin egen skapelsesmyte! gjerne stjel fra andre, eller kom med noe helt nytt, det er opp til deg
Novicesmen sier at universet som vi oppfatter egentlig bare er en tanke som "gud" har hatt,
og når "gud" begynner på en ny tanke forsvinner universet vårt og blir "byttet ut" med en helt ny virkelighet,
som også bare er tanker en ubeskrivelig livsform har..

Det har vært mye diskusjoner blant Novicestene,
for noen mener at universet ikke vil forsvine når "gud" begynner på en ny tanke,
det vil fortsette uendelig fordi "gud" har tankekraften til å la hver eneste tanke gå uendelig..

Det er andre Novicester som mener at universet vårt er skapt av tankekraften til en virken som helst livform i ett univers på ett "høyere plan",
og at vi igjen skaper universer for hver nye tanke vi skaper.