Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1798
Hva tror dere om Fassbender som altair? Han er en utrolig flink skuespiller men utseende messig tror jeg ikke han passer.

Liker at Ubisoft styrer hele greia så den ikke blir Hollywoodified. Likte godt prince of persia så har gode håp om denne.

http://assassinscreed.wikia.com/wiki...eed_%28film%29
Høres utrolig spennende ut. Men om han passer, det vil tiden vise
▼ ... noen uker senere ... ▼
Liker den her bedre jeg da: http://www.youtube.com/watch?v=12PWq22E9CQ
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Fassbender er en god skuespiller, men jeg mener at han ikke passer.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Meh, har svært lite lyst til å se en AC-film etter at jeg fant ut at hele konseptet baserer seg rundt sinnsyke konspirasjonsteorier. Det virker som om AC-crewet faktisk tror på teoriene også, og prøver å spre de.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Meh, har svært lite lyst til å se en AC-film etter at jeg fant ut at hele konseptet baserer seg rundt sinnsyke konspirasjonsteorier. Det virker som om AC-crewet faktisk tror på teoriene også, og prøver å spre de.
Vis hele sitatet...
Sinnsyke konspirasjonsteorier? Det er ett spill!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Sinnsyke konspirasjonsteorier? Det er ett spill!
Vis hele sitatet...
So? De tar jo konspirasjonsteorier som finnes i virkeligheten. Det blir bare for teit for meg.

La oss si at på slutten av AC så fant du ut at julenissen hadde planlagt å gi gaver som inneholdt bomber til alle på jorda. Så teit synes jeg det er at spillet handler om konspirasjonsteorier.
Trådstarter
Driter egentlig i hva de har basert stoyen sin på. Digger spillene hardt og har gode forventninger til filmen.
Sist endret av krth8; 20. november 2012 kl. 11:52.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
So? De tar jo konspirasjonsteorier som finnes i virkeligheten. Det blir bare for teit for meg.

La oss si at på slutten av AC så fant du ut at julenissen hadde planlagt å gi gaver som inneholdt bomber til alle på jorda. Så teit synes jeg det er at spillet handler om konspirasjonsteorier.
Vis hele sitatet...
så blir det feil for deg att alle viktige personer du dreper iløpet av storyen faktisk er ekte personer som døde i den perioden? jeg har absolutt ingen problemer med att de bruker konspirasjonsteorier som folk tror på fra før av, for min del gjør det bare hele spill opplevelsen så mye bedre.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
så blir det feil for deg att alle viktige personer du dreper iløpet av storyen faktisk er ekte personer som døde i den perioden? jeg har absolutt ingen problemer med att de bruker konspirasjonsteorier som folk tror på fra før av, for min del gjør det bare hele spill opplevelsen så mye bedre.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det som er problemet. De sidestiller fakta (altså ordentlige personer) med noe som ikke er virkelig, konspirasjonsteorier. Nesten som om de prøver å lure oss til å tro at konspirasjonsteorier er virkelige.

Som FOLK tror på blir jo veldig feil å si, da det er svært få som faktisk tror på konspirasjonsteorier. Et fåtall med tilbakestående mennesker tror vel på det, men ikke mer enn det.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er nettopp det som er problemet. De sidestiller fakta (altså ordentlige personer) med noe som ikke er virkelig, konspirasjonsteorier. Nesten som om de prøver å lure oss til å tro at konspirasjonsteorier er virkelige.
Vis hele sitatet...
Nå skal det nevnes att noen konspirasjonsteorier kan vise seg å være sanne for alt vi vet. ikke att jeg har så kontroll over hva som finnes der ute av konspirajsoner, men det har jo skjedd før att konspirasjonsteorier faktisk har hvert fakta...
men jeg er hvertfall klar til å la denne saken ligge, så vi heller kan diskutere filmen
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
Nå skal det nevnes att noen konspirasjonsteorier kan vise seg å være sanne for alt vi vet. ikke att jeg har så kontroll over hva som finnes der ute av konspirajsoner, men det har jo skjedd før att konspirasjonsteorier faktisk har hvert fakta...
men jeg er hvertfall klar til å la denne saken ligge, så vi heller kan diskutere filmen
Vis hele sitatet...
Fortell meg én konspirasjonsteori som senere har vist seg å være fakta.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
So? De tar jo konspirasjonsteorier som finnes i virkeligheten. Det blir bare for teit for meg.

La oss si at på slutten av AC så fant du ut at julenissen hadde planlagt å gi gaver som inneholdt bomber til alle på jorda. Så teit synes jeg det er at spillet handler om konspirasjonsteorier.
Vis hele sitatet...
Da lar du vær å poste her, og kyss deg selv ett visst sted. AC historien er en av de beste spillene når det gjelder historie (pluss skyrim).

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er nettopp det som er problemet. De sidestiller fakta (altså ordentlige personer) med noe som ikke er virkelig, konspirasjonsteorier. Nesten som om de prøver å lure oss til å tro at konspirasjonsteorier er virkelige.

Som FOLK tror på blir jo veldig feil å si, da det er svært få som faktisk tror på konspirasjonsteorier. Et fåtall med tilbakestående mennesker tror vel på det, men ikke mer enn det.
Vis hele sitatet...
Hvis du er så lett påvirket av ett spill, da burde du begynne å spille My Little Pony istedet.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Da lar du vær å poste her, og kyss deg selv ett visst sted. AC historien er en av de beste spillene når det gjelder historie (pluss skyrim).



Hvis du er så lett påvirket av ett spill, da burde du begynne å spille My Little Pony istedet.
Vis hele sitatet...
What?
Det er en drage som skal ødelegge verden, du klarer å stoppe han. Dette er gjort så mange ganger før, du kan ikke si at dette er en god historie. Er bra gaeplay dog.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg

What?
Det er en drage som skal ødelegge verden, du klarer å stoppe han. Dette er gjort så mange ganger før, du kan ikke si at dette er en god historie. Er bra gaeplay dog.
Vis hele sitatet...
God historie, jo. Det er mer enn bare en drage som skal ødelegge verden. Det tar jo mange timer å bli ferdig, og det er bare main questen.

Sorry, OT.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fortell meg én konspirasjonsteori som senere har vist seg å være fakta.
Vis hele sitatet...
F.eks. http://www.sixwise.com/newsletters/0...to-be-true.htm
Og mange andre om du tar et raskt google-søk på temaet.

Når det kommer til filmen har jeg liten tro på at den blir noe nevneverdig bra, har enda til gode å se en god film som er basert på et spill. Ubisoft hadde jo sin filmatisering av Prince of Persia men den var jo middelmådig på det beste.
Trådstarter
prince of persia er faktisk den eneste filmen basert på spill som jeg har likt.

Tror de fleste bare klasker i sammen noe da de vet det kommer til og selge uansett siden spillet har stor nok fanbase.