Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 500
Hey Freaks

Ser idag på skjermer til PCen min, har seg sånn at idag har jeg en gammel Dell 1280x1024 skjerm som ikke er så bra. Har sett litt i en annen tråd og fant denne. Noen som har noe formening om den? Har litt lyst på IPS skjerm, da jeg har hørt at disse har mye bedre farger, men dårligere respons tid.

Hvordan funker det å game med en IPS Skjerm? Har dere noen anbefalinger? Skal bruke rundt 1500,- på skjermen, så trenger en litt billig en, og IPS er generelt dyrt. Hørt at BenQ har endel bra og billige skjermer

Anbefalinger ønskes!
Sist endret av iSatan; 29. mars 2012 kl. 16:09.
Jeg har selv BenQ, god skjerm til billig penge.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710
Sitat av Alexulv Vis innlegg
Jeg har selv BenQ, god skjerm til billig penge.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710
Vis hele sitatet...
Jeg ville også ha annbefalt denne her. Den har bra oppløsning og godt grensesnitt.

Men jeg lurer litt på hva du har tenkt å spille for noe? 5 ms er helt greit, men du får en del lavere enn det og. Kort responstid er kjekt å ha når du spiller FPS.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Jeg ville også ha annbefalt denne her. Den har bra oppløsning og godt grensesnitt.

Men jeg lurer litt på hva du har tenkt å spille for noe? 5 ms er helt greit, men du får en del lavere enn det og. Kort responstid er kjekt å ha når du spiller FPS.
Vis hele sitatet...
Spiller endel Skyrim for tiden, i tilleg til litt BF3, MW3 samt litt indie games og sånt. Driver endel med foto og redigering. så vil ha en med bra farger og bra kontrast!

Vurderer sterkt å kjøpe den BenQ skjermen, hørt mye bra om den!