Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 720
Jeg trenger en scene fra en film hvor en person sukker irritert.

Spiller ingen rolle hvilken film så lenge sukket er av riktig type.

Hvorfor?

Fordi jeg skriver en bok og trenger en referanse til en spesiell type sukking.


Den typen sukking man gjør når f.eks. sjefen din gir deg ekstra arbeid eller kjærringa kjefter på deg og stormer ut av rommet.

Høres ut som "Årh!" (du kjenner drøvelen ligge og vibrere bakerst på tunga. (samme som stemmen til kakemonsteret))

Noen som kan hjelpe meg?
Mulig det er ett sukk du leter etter i filmen Horrible Bosses.
Jeg har bodd med samme dama i 3 år, og hun klarer fortsatt ikke å gi beskjed om ting som skjer....(legetimer, overtid, dyrlegetimer, frisør, byturer osv....)

Så du kan få tilbringe en dag med meg, så skal jeg love deg sukkene fra helvette
Sitat av Bare-surr Vis innlegg
Jeg har bodd med samme dama i 3 år, og hun klarer fortsatt ikke å gi beskjed om ting som skjer....(legetimer, overtid, dyrlegetimer, frisør, byturer osv....)

Så du kan få tilbringe en dag med meg, så skal jeg love deg sukkene fra helvette
Vis hele sitatet...
Kanskje du bør prøve å holder styre på tingene som skjer selv da
Sitat av Bare-surr Vis innlegg
Jeg har bodd med samme dama i 3 år, og hun klarer fortsatt ikke å gi beskjed om ting som skjer....(legetimer, overtid, dyrlegetimer, frisør, byturer osv....)

Så du kan få tilbringe en dag med meg, så skal jeg love deg sukkene fra helvette
Vis hele sitatet...
Er vel kanskje ikke helt hennes JOBB å holde styr på hva som skjer i livet ditt men... en kjæreste er ikke akkurat en erstatning for mora di...

jeg tenkte mer på sånne kjeftinger som NORMALE par gjør... (dorull feil vei, toalettsetet, klær på gulvet etc...)


MEN jeg skal sjekke ut det forslaget jeg fikk
Sitat av Bayne666 Vis innlegg
Er vel kanskje ikke helt hennes JOBB å holde styr på hva som skjer i livet ditt men... en kjæreste er ikke akkurat en erstatning for mora di...

jeg tenkte mer på sånne kjeftinger som NORMALE par gjør... (dorull feil vei, toalettsetet, klær på gulvet etc...)


MEN jeg skal sjekke ut det forslaget jeg fikk
Vis hele sitatet...
Jeg ordlegger meg som ei rusa skillpadde i dag!
Hun Gir ikke meg beskjed om ting som skjer i HENNES liv.....

Veldig greit å vite hva som skjer sånn at jeg kan legge opp mine dager også.
Nåår jeg kommer hjem kl 2300 om sommern og er husfar om vintern så er det veldig greit å vite om jeg skal lage middag, om bikkja skal til dyrlegen, om hun skal jobbe overtid og derfor ikke skal ha middag, om hun har avtalt service på bilen osv,,,, hehe

Jeg har da full kontroll på hva jeg skal til en hver tid....
Mars-September- jobbe 0700-2300 mandag-lørdag!
Oktober-februar SOVE...... (og lage middag, rydde, gå tur med bikkja osv....)
http://youtu.be/PBoGNBSLYRY?t=2m21s

der har du ein som stønne oppgitt hvertfall
Det er vel flere sukk i forskjellige typer og formen i Kongen av Queens og Verdt å sjekket ut
Sitat av Alexulv Vis innlegg
Det er vel flere sukk i forskjellige typer og formen i Kongen av Queens og Verdt å sjekket ut
Vis hele sitatet...
Jo men jeg trenger det fra FILM :/ og gjerne fler enn èn :/